HOME
| Home | English version English version | Links | Contact Us | New Site |
Main Menu
ΑΡΧΙΚΗ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘ/ΤΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
Βήμα Πρωταγωνιστών
ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΡΧΕΙΟ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ADMIN
Statistics
Επισκέπτες: 2285477
27
30.09.10

 27-9-2010

 

  

1.O μακαρίτης (κακός) δημοσιογράφος Νίκος Κακαουνάκης έλεγε πως “ο καλύτερος δημοσιογράφος έχει σκοτώσει τη μάνα του”.Κι αν είναι έτσι,τότε ο χειρότερος τί έχει κάνει; Στην καλύτερη περίπτωση ,έχει μπερδέψει την έρευνα με την ...τσόντα,όπως για παράδειγμα οι φορείς του “Ιού” της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ (26-9-2010).

Οι επί παντός επιστητού ερευνώντες και αφορίζοντες ιοί, ναι,μεν, φαίνεται να διερευνούν το πασίγνωστο σκάνδαλο της χρεοκοπίας των τρένων (“Η περαίωση των τρένων”, επειδή,δε, (ως συνήθως) κανένα καινούριο στοιχείο δεν πρόσθεσαν στην “έρευνα”, για να μας αποζημιώσουν (τα σερνικά), πετάνε “σαλόνι” μια φωτογραφία -τσόντα και καθαρίζουν. Συγκεκριμένα.

΄Ενα μανούλιο, 20 Μαγιώνε, ετοιμάζεται να ανέβη τα 3-4 σκαλοπατάκια, για να επιβιβαστεί στο τρένο (προφανώς  να πάει στα ΤΕΙ Λάρισσας που σπουδάζει).Το ένα πόδι είναι στο έδαφος και το άλλο στο πρώτο σκαλί. Με φουστίτσα τζιν καταμίνι-καμίνι,μπλουζάκι μαύρο κολλητό,μαλλιά πλούσια,να χύνονται στους ώμους, είναι όντως “δυνατό μωρό”. Τα αχόρταγα μάτια των αναγνωστών του Ιού,φαντασιώνονται τη σκηνή και μακαρίζουν τους αναμένοντας στην αποβάθρα να απολαύσουν “live” το τέλος της πορείας-ανόδου,όπου η “μίνι φούστα” ανεβαίνει στο πάνω σκαλοπάτι του τρένου και το φιλοθεάμον κοινό απολαμβάνει επιτέλους τη θέα του αποκαλυπτόμενου (ένθεν και εντεύθεν), πολύχρωμου- μικροσκοπικού στριγκακίου της νεαράς.

Αν, πάντως, κύριε Κωστόπουλε και λοιπό ιοί, η τσόντα δεν ήταν φιλάνθρωπος προσφορά στους αναγνώστες σας, αλλά σκοπό είχε να εξιτάρετε τη φαντασία τους,για να μην ασχοληθούν και σχολιάσουν τα ανύπαρκτα στοιχεία στο άρθρο για το πασίγνωστο σκάνδαλο,μείνετε ήσυχοι.Το πετύχατε .

2.Πολλές αλήθειες είπε στους Δελφούς ο πρωθυπουργός για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εκείνο που μου άρεσε περισσότερο ήταν για τους ...γαμπρούς και τις νύφες στις επαρχιακές πόλεις της Ελλάδας,που έχουν στηθεί στο πόδι πανεπιστήμια, σχολές και τμήματα. Αλλά,τότε πώς λέει ο κ.Παπανδρέου ότι οι σπουδές δε συνδέονται με την παραγωγή; Μα,τι λέτε τώρα.

Πάρτε για παράδειγμα την Κομοτηνή. Μια “τεχνητή”πόλη, που αν δεν υπήρχαν εκεί οι Τούρκοι, δε θα την έγραφε ούτε ο χάρτης. Τί είναι σήμερα η Κομοτηνή, για να σκάσουν οι Τούρκοι;Μια πανεπιστημιούπολη της πλάκας,βέβαια,αλλά με νομικές, φιλοσοφικές, γυμναστικές ακαδημίες, σχολές αστυφυλάκων, ό,τι θες έχει ο εκπαιδευτικός μπαξές.

Εκεί να δείτε μπίζνες και χρήμα με ουρά .Κατέβηκαν οι ντόπιοι από τα γύρω κατσικοχώρια και φτιάξανε ενοικιαζόμενα- κοτέτσια για τους φοιτητές (300 ευρώ το "κελί" και “μαύρα”),καφετέριες επί καφετεριών στην μικρή πλατεία της πόλης, τίγκα 24 ώρες,ταβέρνες,μαγαζιά να δουλεύουν ασταμάτητα και να ρέει το ρευστό στους...εισοδηματίες (και συνήθως Ελληνάρες) Κομοτηναίους,οι οποίοι εισπράττουν μεν, πρέπει δε να παραδεχτούμε πως τα ξοδεύουν ...γαμπρίζοντας.

Στο μεταξύ, οι πανεπιστημιακοί,χωρίς καν να ακούσουν τι περιλαμβάνει σε λεπτομέρειες το πρόγραμμα αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που εξάγγειλε ο πρωθυπουργός, βγήκαν λάβροι και το...αφόρισαν. Ε, βέβαια,τι λέτε τώρα. Για φαντάσου να συσταθεί καμιά σοβαρή επιτροπή, η οποία θα εξετάσει τους φακέλους επιλογής πανεπιστημιακών. Το τί θα βγεί στη φόρα μη συζητάτε: “Αλλαξοκωλιές”, συγγενικοί δεσμοί πρώην και νυν,ξεκοκάλισμα κονδυλίων για την...έρευνα...πωπώ!

Θα γελάει κάθε πικραμένος. Ποια τρένα, ποια Βατοπέδια, ποια Ζήμενς. Αν τολμήσει κάποιος να ανοίξει το βόθρο που λέγεται “Ανώτατη εκπαίδευση” στην Ελλάδα,η μπόχα θα βγει και έξω από την Ευρώπη.Ο όρος θα παγκοσμιοποιηθεί. Θυμηθείτε το.

3.Κοντά 800 εκατομμύρια χάρισε η κυβέρνηση στους νταλικέρηδες-φορτηγατζήδες, για να τους καλοπιάσει να πάρουν τα “τανκς” από τους δρόμους, αλλά εκείνοι δε φεύγουν.

Καλά,κύριε Ρέπα, από τα λεφτά του πατέρα σου τα χάρισες αυτά τα 800; Γιατί, αν τα έδωσες από κεί, καλώς τα ...έδωκες.Αν, όμως,ΠΑΛΙ θα τα πληρώσουμε εμείς και τα παιδιά μας,θα σας έλεγα καμιά μη κόσμια (διάβαζε βαριά) κουβέντα, αλλά δεν το επιτρέπουν δημόσια οι...καλοί μου τρόποι.

 

Είσαστε καλά μωρέ; Δε φτάνουν τόσα χρόνια που είχαν γίνει “τέκτονες” οι φορτηγατζήδες με το μονοπώλιο που είχαν επιβάλει στην αγορά; Τους χαρίζετε κιόλας δικά μας λεφτά:

Η τρέλα έχει χτυπήσει προ πολλού κόκινο σε αυτή την πανάθλια χώρα.

4.Εμ,το άλλο; (Καλά, θα μας “στείλουν αδιάβαστους” οι κερατάδες,δε γλιτώνουμε).

΄Ενας φίλος από τα παλιά”, ο δημοσιογράφος της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ Χρήστος Μιχαηλίδης, παίρνει συνέντευξη στην Κ.Ε από διάφορους “απολυμένους”,όπως για παράδειγμα από μια κυρία,η οποία έφυγε (εθελουσίως) από την Ολυμπιακή. Η εν λόγω,κλαίει και οδύρεται,γιατί δεν τα βγάζει πέρα πια και δεν ξέρει τι θα κάνει στη φτώχεια που ζει. Στο μεταξύ, μας πληροφορεί (και κλαίει και ο δημοσιογράφος μαζί με την..άνεργη) πως: 1.Η κυρία προσελήφθη στην Ολυμπιακή υπεράριθμη ,επειδή ο πατέρας της εργαζόταν εκεί.2.΄Ηταν συνοδός εδάφους-αέρος με γερό μιθό και επιδόματα.3.Εργάστηκε ΜΟΝΟ 20 χρόνια και μετά σε ηλικία περίπου 40 χρόνων....αυτοαπολύθηκε.4.Σήμερα, παίρνει μηνιαία σύνταξη 1.600 ευρ-όπουλα και προφανώς θα τα εισπράττει για τα επόμενα 40 -50 χρόνια.

Τώρα, τί να της πεις της κυρίας και τί του Μιχαηλίδη; Εύχομαι να μη διάβασε τη συνέντευξη κανένας συνταξιούχος του ΙΚΑ, που βγήκε με βαρέα από σκληρή δουλειά 40 χρόνων και παίρνει 600 ευρά ψίχουλα.

Παιδιά,η “επανάσταση” θα γίνει σε αυτή τη χώρα κάποια μέρα. Αλλά θα την κάνουν οι μεν, εναντίον των δε. Οι αδικημένοι, οι έντιμοι, οι αξιοπρεπείς, εναντίον των βολεψάκηδων, των “οπαδών, των πάσης φύσεως λαμογίων ,όπως ,για παράδειγμα, η κυρία συνταξιούχος αεροσυνοδός.

Θα το δείτε.

5.Με το που πέθανε ο Λαμπράκης ,φαίνεται“τινάξανε την μπάγκα στον αέρα”οι κληρονόμοι εκεί στο ΔΟΛ-ΔΟΨ. Σκέφτονται για απολύσεις προσωπικού,στο ΒΗΜΑ και στα ΝΕΑ, γιατί δεν τα βγάζουν πέρα!Περίεργο.

΄Οπως και να έχει,μπίζνες κάνετε,κύριοι. Οι νόμοι του εμπορίου ισχύουν για όλους σαν και σας .Εγώ που δεν κάνω εμπόριο την ενημέρωση ούτε θα απολύσω ,ούτε μισθό θα κόψω κανενός, από εκείνους που δεν έχω.

Τι μας το λέτε τώρα πως δε βγάζετε πια, όσα επί ημερών Λαμπράκη,που τα μάζευε από όλες τις πάντες.Για να κλάψουμε;

6. Μια αηδία έχει καταντήσει πια αυτός ο Αρκάς με τις ρατσιστικές γελοιογραφίες του. Από καιρό, τα έχει βάλει με τους γέρους και ξερνάει χολή εναντίον τους.

Δεν παίζουν “εν ου παικτοίς”,κύριε γελοιογράφε-μπίζνεμαν; Αντιλαβού;

7.Νέος ηγέτης των Εργατικών στην Αγγλία ο Εντ Μίλιμπαντ.

Αν εξαιρέσει κανείς το “νεαρό της ηλικίας” του (40άρης ,ανώριμος στα 40 ο άντρας), κατά τα άλλα ο “όμορφος Εντ” διαθέτει στις “αποσκευές” του πολλές και καλές “περγαμηνές”.Ειδικά εκείνες που προέρχονται από “αριστερά”,μια και έχει οικογενειακή παράδοση προοδευτικότητας και αριστερής ιδεολογίας. Είναι επίσης κιθαρίστας,άθρησκος,ζει με τη σύντροφό του χωρίς γάμο και έχουν και ένα παιδί. Για ηγέτη κόμματος στην πάλαι ποτέ συντηρητική Αγγλία,αυτά είναι επανάσταση.

Μακάρι,΄Εντ να πετύχεις.

  

  

  

  

  

                                     26-9-2010 (15.30)           

Ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων το προχτεσινό μας θέμα για την πολυγαμία και τον έρωτα. Υπάρχουν πολλοί φίλοι που στηρίζουν τις απόψεις που διατυπώθηκαν εκεί,αλλά και άλλοι που διαφωνούν “κάθετα και εντελώς”,όπως γράφει ένας ...ημεϊλογράφος.

Αν σουμάρει κανείς τις απόψεις των διαφωνούντων, καταλήγει στο συμπέρασμα πως οι πιο πολλοί αποδέχονται μεν την άποψη πως από τη φύση του ο άνθρωπος είναι πολυγαμικός, αλλά θεωρούν και τον έρωτα “φυσικό και όχι κοινωνικό φαινόμενο”.

Αυτό, όμως, είναι εντελώς αντιφατικό. Πώς μπορεί η φύση να έχει "επιβάλει" στον άνθρωπο να είναι πολυγαμικός και μονογαμικός ταυτόχρονα;Οι ερωτευμένοι είναι απολύτως κτητικοί και η μονογαμία μεταξύ τους θεωρείται όρος sine qua non. Εξ ου και οι ζήλειες ,οι σκηνές και το...κόψιμο του κεφαλιού στο γόνατο, επακόλουθα του πληγωμένου εγωισμού του “απατηθέντος”.΄ ΄Ολο το “μυστήριο” του έρωτα, ως γνωστόν, κρύβεται στην αποκλειστικότητα,της οποίας κυρίαρχη έκφανση είναι η μονογαμία.΄Αρα ,λοιπόν, αποκλείεται να δεχτούμε πως η φύση αντιφάσκει τόσο κραυγαλέα προς εαυτή. Και πολυγαμία και μονογαμία δε γίνεται να πηγαίνουν πακέτο.

Εκτός από αυτό το καταλυτικό, κατά την άποψή μας, επιχείρημα, θα επιστρατεύσουμε και κάποια άλλα παραδείγματα,για να αποδείξουμε πως ο έρωτας είναι “επίκτητος” και όχι φυσικός. Σε αντίθεση με το σεξουαλικό ένστικτο που είναι έμφυτο (φυσικό) και πρωτογενές γι΄αυτό και δεν αποκτάται με τη γνώση και την εμπειρία, αλλά είναι σύμφυτο στον άνθρωπο με τη γέννησή του.

Λέγαμε ότι ο έρωτας “διδάσκεται” από τις κοινωνίες και είναι σε απόλυτη σχεδόν εξάρτηση με τις αντιλήψεις-νοοτροπία μιας κοινωνίας,με την εποχή,τη χώρα κ.λπ. Σε αντίθεση με το σεξ που είναι ΣΤΑΘΕΡΑ ΙΔΙΟ, αμετετάβλητο ποιοτικά και επιτακτικά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ στον... αιώνα τον άπαντα.

Να χρησιμοποιήσουμε ,λοιπόν, για μια στιγμή τα ζευγάρια- σύμβολα του ροματικού έρωτα (μύστες της Ουράνιας Αφροδίτης), Αντιγόνη- Αίμονα, Ρωμαίο-Ιουλιέτα, όπως τα “σμίλευσαν” με τρόπο αποκλειστικό ο Σοφοκλής και ο Σαίξπηρ: Φαντάζεται κανείς την Αντιγόνη και την Ιουλιέτα να ερωτεύονται με τέτοιο πάθος ένα σύγχρονό μας  χίπη-ροκά, ένα“φρικιό”,ένα λιμοκοντόρο,ας πούμε; Χωρίς τη σπάθα και την πανοπλία ,χωρίς το άτι,χωρίς το μίνι χιτώνα-φούστα, τί θα ήταν ο Αίμονας και Ρωμαίος για τις δυο “ιστορικές” κορασίδες από τις οποίες δε θα μπορούσαν να αξιώσουν ούτε καν βλέμμα (για ερωτικό δε συζητάμε). Θα είχαν απορριφθεί αμφότεροι από την πρώτη στιγμή που θα είχαν εκτεθεί στο οπτικό τους πεδίο και μάλιστα με συνοπτικές αισθητικές-αισθησιακές διαδικασίες ,αφού στο κοινωνικό “DNA” δεν υπήρχαν τέτοια στερεότυπα-επιλογές για τα ρομαντικά εκείνα κοριτσόπουλα, των οποίων οι αιδήμονες παρειές κοκίνιζαν ακόμα και στη θέα κατά μόνας των δικών τους...μαστών. Βέβαια,την ίδια στιγμή, για να φύγουμε από τη μυθική Θήβα και να πάμε παρακάτω στην ιστορική Κόρινθο,οι πρωτότοκες κόρες των Κορινθίων,που υπηρετούσαν στο ναό της Αφοδίτης, δεν είχαν καμιά ανάγκη να περιμένουν να “καρδιοχτυπήσουν”, για να πλαγιάσουν και να χαρίσουν τα πλούσια κάλλη τους (με το αζημίωτο πάντα) στον (“ου παντός πλειν ες Κόρινθον” ) ξένο.

Τον έρωτα και τη διαδικασία του, την “κατασκευάζουν”,πριν τη λανσάρουν, οι κοινωνίες που έχουν τους λόγους τους να συντηρούν τα “ιδανικά” της οικογένειας, των γονικών φίλτρων, της μονογαμίας. Τα κανάλια που θα διοχετεύσουν τα αφύσικα αυτά μυθεύματα στους υπηκόους,είναι,όπως πάντα, οι ιερείς,οι νομοθέτες,οι δάσκαλοι,οι συγγραφείς Η ίδια ιστορία,όπως με όλες τις κοινωνικές επιβολές,που εξυπηρετούν κατά κανόνα συμφέροντα,εξουσίες, αντιλήψεις, νοοτροπίες και δεν είναι φυσικές καταβολές. Οι τελευταίες, το μόνο συμφέρον που εξυπηρετούν "επί ποινή θανάτου", είναι να διαιωνιστεί το είδος ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ.

Με τους ανθρώπινους νόμους μπορεί να τα βάλει κανείς και να νικήσει.Αν κοντραριστεί, όμως, με τους νόμου της φύσης, "φίδι κολοβό  που τον έφαγε”,για να παραφράσουμε και λίγο Φρόυντ.

Γι΄αυτό, φίλοι συμφωνούντες και διαφωνούντες,για να παραφράσουμε (πάλι) το γνωστό σύνθημα των τοίχων: ΚΑΝΤΕ ΣΕΞ,ΟΧΙ ΕΡΩΤΑ!

            

  

                                      25-9-2010

ΣΑΡΩΝΕΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ. 4.500 γυναίκες προσβάλονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα. Πάλι η χώρα μας πρώτη στην Ευρώπη και σ΄αυτή την τραγωδία! Βασικές αιτίες η έλλειψη προληπτικού ελέγχου,η διατροφή και το κάπνισμα.Το λένε όλοι πια. Δεν είμαστε σοβαρή χώρα, είμαστε απολίτιστος κόσμος, στη Ευρώπη μας θεωρούν σαν τριτοκοσμικούς.

Να πεθαίνουν τόσοι άνθρωποι, γιατί κανείς δεν τους είπε για την πρόληψη ή γιατί οι ίδιες οι γυναίκες βαριούνται να κάνουν εξετάσεις ή να σταματήσουν τις κακές διατροφικές (και άλλες) συνήθειες; Τη χώρα,τι άνθρωποι!

1.

α.“...Δεν είναι υπεράνω του νόμου όσοι έχουν θητεύσει ως πρωθυπουργοί. Αλλά του νόμου, όμως.΄Οχι μιας επιτροπής της Βουλής..” .

β. “...Είναι σκάνδαλο η υπόθεση του Βατοπεδίου ή όχι; Ναι,είναι σκάνδαλο,ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΩΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟ...” (τα κεφαλαία δικά μας).

Ποιος-οι τα είπα αυτά αναρωτιέστε; Μα, εκείνοι που από συστάσεως ελληνικού κράτους, διαμορφώνουν την κοινή γνώμη,ενημερώνουν αντικειμενικά,δίνουν βήμα στις ελεύθερες σκέψεις,δεν είναι ούτε οικονομικά ούτε “ιδεολογικά” εξαρτημένοι... Ναι,καλά καταλάβατε. Για τους δημοσιογράφους πρόκειται.

Το πρώτο,λοιπόν, το έγραψε στα ΝΕΑ ο Γιώργος Λακόπουλος (24-9-2010) και το δεύτερο ο...πολύς κύριος Παύλος Τσίμας (25-9-2010). Αμφότεροι και οι... δυο (που έλεγε και ο μαθηματικός μας στο σχολείο),διδάσκουν σε ...σχολές δημοσιογραφίας και είς εκ τούτων διαφημίζεται ...ολόσωμος και ολοσέλιδος επί εβδομάδες, ως ο καλύτερος και ειδικός,για να πάνε εκεί να γραφτούν οι σπουδαστές.

 Αλλά, Ο νόμος δεν είναι “θέσφατο”,κύριοι δημοσιογράφοι, μια απλή πλειοψηφία τον ψηφίζει,βουλευτές σαν αυτούς που στελεχώνουν τις επιτροπές. Γιαυτό και πολλοί νόμοι είναι και άδικοι και αντιφατικοί. Είναι, επομένως, εντελώς ανήθικο ο κάθε θεσμικός “άρχοντας” ,πρώην και νυν, να κρύβεται πίσω απ΄αυτές τις αφέλειες. Πολύ χειρότερο, να του παρέχουν τέτοια “ασυλία” και οι άνθρωποι του τύπου. Αλλά, εξουσίες είναι όλοι τους, "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει”.

 Στον δεύτερο τώρα. ΄Ωστε, αυτό είναι σκάνδαλο, κύριε Παύλο μας; Αυτό διδάσκετε τους μαθητές σας στη σχολές;΄Ο,τι εσείς,δηλαδή, θεωρείτε τέτοιο (και ας μην είναι) και το αναδεικνύετε, όπως το Βατοπέδι,για τους λόγους που έχουμε εξηγήσει τόσες φορές εδώ, αυτό είναι σκάνδαλο; Αν πάρεις,ας πούμε, εντολή από το αφεντικό σου να κατασκευάσεις και να παρουσιάσεις μια υπόθεση, ως σκάνδαλο, για να φέρει ακροαματικότητα ή αναγνωσιμότητα (διάβαζε χρήμα) στο έντυπο-κανάλι-ραδιόφωνο,πρέπει να το εκλάβουμε και μεις οι υπόλοιποι ως τέτοιο;

Α,λέτε και η κοινή γνώμη,αν το θεωρεί σκάνδαλο. Μα,την κοινή γνώμη εσείς τη διαμορφώνετε. Στην Ελλάδα, τις μεγαλύτερες “εθνικές” καταστροφές (1897,1922 ) δεν τις δημιούργησαν μόνο οι πολιτικοί της εποχής,αλλά πρωτίστως τα ΜΜΕ (εφημερίδες κυρίως),που διαμόρφωναν την τότε κοινή γνώμη.

Εμείς,πάντως, έχουμε “στήσει” εδώ ιστορικό δικαστήριο και τους δικάζουμε ιστορικά τους αργυρώνητους δημοσιογράφους. Δεν μπορούν άλλο αυτά τα ενεργούμενα, οι εξαρτημένοι ποικιλοτρόπως υπάλληλοι να αλωνίζουν ατιμωρητί. Τουλάχιστον ιστορικά ατιμωρητί.

2. Ο Καστανίδης δείχνει να έχει κότσια. Από καιρό “δείχνει τα δόντια” του στους επίορκους δικαστές και ειδικά στον ΄Αρειο Πάγο. Τώρα τους “πέταξε το γάντι” πάλι και καλεί τους ανώτατους δικαστές να διαπιστώσουν αν ο Σανιδάς έχει ποινικές ευθύνες στην υπόθεση Βατοπεδίου.

Μπράβο,κ.Υπουργέ. Για να δούμε τώρα τους κυρίους δικαστές ,αν έχουν τα ίδια κότσια με τον υπουργό τους. Εμείς, πάντως, πάμε στοίχημα,πως δεν έχουν. Οψόμεθα.

3.΄Εφασε στο 25% η υποχώρηση της ελληνικής ανταγωνιστικότητας τη δεκαετία που πέρασε. Αυτό ήταν και αιτία και οιωνός της οικονομικής κατάρρευσης.

"΄Εχουν πολιτικές ευθύνες γι΄αυτό", διασάλπιζε προχτές σε εκπομπή ένας δημοσιογραφικός αστέρας. Πολύ ωραία. Αλλά τι είναι αυτές οι πολιτικές ευθύνες; Κάτι σαν αυτό που έλεγε ο Κωνστ.Καραμανλής πως "έναν αποτυχόντα πολιτικό τον στέλνουν στο σπίτι του και όχι στο δικαστήριο"; ΄Αλλες ευθύνες ουσιαστικές, για να γυρίσουν και τα λεφτά πίσω, υπάρχουν παιδιά; Αυτό ενδιαφέρει εμάς,που δεν τα φάγαμε ΟΛΟΙ μαζί, όπως λέει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.

Τα λεφτά υπάρχουν.Το ξέρουμε όλοι. Μένει να τα γυρίσουν πίσω αυτοί που τα έκλεψαν. Ακόμα και οι “απλοί” (μόνο απλοί δεν είναι) οπαδοί. Τέτοιες διαδικασίες αυτό το σύστημα μπορεί να μας εγγυηθεί;΄Οχι, βέβαια. Γι΄αυτό εμείς προτείνουμε ΑΛΛΑΓΗ ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. Και τότε θα δείτε πώς θα αποδοθούν οι ευθύνες και για πότε οι κλέφτες και οι κληρονόμοι τους θα επιστρέψουν τα κλεμμένα.

4.Επικίνδυνα πράγματα συμβάινουν στην Τράπεζα Κύπρου.΄Εκαναν μεγαλομέτοχο στην Τράπεζα ένα Ρώσσο κροίσο,που όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά πώς έγιναν τέτοιοι στη μετασοβιετική εποχή.΄Ελεγχος στις τράπεζες υπάρχει; ΄Οποιος έχει λεφτά από οπουδήποτε, γίνεται και μεγαλομέτοχος;

5.Μυθιστορήματα,κινηματογραφικά έργα και λοιπές οικονομικές αρπαχτές για τον περίφημο ισπανικό εμφύλιο, αναγγέλλουν οι μπαγαπόντηδες που “βγάζουν από τη μύγα ξύγκι”.

Κύριοι,αφήστε το μεγάλο αυτό ΕΠΟΣ να το διαχειριστούν οι αστράτευτοι-μη καθεστωτικοί ιστορικοί. Δεν έχετε σεις δουλειά με αυτά. Το "κερδαίνειν" από παντού,γίνεται κατάρα,γιατί είναι ΥΒΡΙΣ.

Σταματήστε να αγρεύετε φήμη και λεφτά από παντού.

6.Ο Ιρανός πρόεδρος δήλωσε πως οι Αμερικανοί και οι Εβραίοι κρύβονται πίσω από την 11η Σεπτέμβρη,για να σώσουν το σιωνιστικό σύστημα! (αυτά που λέει πάνω κάτω και Ο Μίκης Θεωδωράκης για τους ΄Ελληνες, πως άλλοι που μας μισούν ως λαό, έφεραν την οικονομική κρίση).

Μετά λέτε, αν αυτός ο “Ταλιμπάν” θα διστάσει να πετάξει “ΒΟΜΒΑ” στα κεφάλια μας;΄Οχι, κανένα πρόβλημα δεν έχει. θα την ρίξει. Είναι άρρωστος.

Ο λόγος είναι εγγυημένη απόδειξη της ανισορροπίας,της τρέλας. Και τα λόγια αυτού του τύπου, δείχνουν πως κουβαλάει μεγάλες ποσότητες τέτοιων “εκρηκτικών.

7.Ο δικτάτορας της Βόειας Κορέας  (“μογγολικός” αδερφός του Ιρανού προέδρου), ετοιμάζεται με τις ευλογίες των Κινέζων, να αφήσει κληρονομιά την εξουσία στη χώρα στο γιό του Κιμ Γιονγκ Ουν.

Τυφλός τυφλόν αν οδηγή, αμφότεροι εις βόθρον πεσούσι”. Γνωστές και σφραγισμένες από την εμπειρία καταστάσεις.

8.Ο πρόεδρος και ο Γεν. Διευθυντής της Τράπεζας του Βατικανού στην Ιταλία,είναι ύποπτοι για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος.

Ε,και; Πού είναι η είδηση;Δηλαδή το περίεργο; Το αντίθετο θα ήταν είδηση.Να μην ξέπλεναν!

              

  

  

  

                                            24-9-2010

      

  

Δεν έχει περάσει μια βδομάδα,που στην Εύβοια ένα παλικάρι (μοναχογιός) ,κοντά στα 30, αυτοκτόνησε με καραμπίνα στο μπαλκόνι του σπιτιού του. Οι λόγοι ερωτικοί. Αγαπούσε κάποια,η οποία τον άφησε, εκείνος δεν άντεξε την απόρριψη και τίναξε τα μυαλά του στον αέρα.

Η φύση έχει νόμους που είναι απαράβατοι και απαρασάλευτοι. ΄Οποιος δε συμμορφώνεται με αυτούς,τιμωρείται ,μαλακά ή σκληρά, ανάλογα με με το εύρος της παραβατικότητας. Μεταξύ των ενστίκτων του ανθρώπου, φαίνεται πως ισχυρότερα είναι εκείνο της αυτοσυντήρησης (για την επιβίωση) και το σεξουαλικό (για τη διαιώνιση του είδους). Και τα δύο είναι απεξαρχής σύμφυτα με την ύπαρξη του ανθρώπου και δεν εξελίσσονται ούτε αναστέλλονται.΄Οποιος παραβεί την επιταγή της φύσης και αγνοήσει, καταστρατηγήσει, καθυποτάξει ,ειδικά τα δύο αυτά ένστικτα, θα υποστεί τις συνέπειες. Στην περίπτωση της καταπίεσης του σεξουαλικού ενστίκτου (λίμπιντο),πέρα από την αδυναμία τεκνοποίησης,ο “εγκρατής” είναι εκτεθειμένος σε άπειρες νευρώσεις,που θέτουν σε κίνδυνο την ψυχο-σωματικο-πνευματική του ισορροπία.

Τη σεξουαλική πράξη η φύση την έχει προικίσει με το “δέλεαρ” της ηδονής,που παίζει τον ίδιο ρόλο με τις αισθήσεις της γεύσης και της όσφρησης. Και οι δύο με "δόλωμα" την ευχαρίστηση, κάνουν ποθητή την τροφή,που είναι αναγκαία για τη συντήρηση του ατόμου. Στη σεξουαλική διαδικασία, η ηδονή επιτελεί το ίδιο έργο. Μόνο που η ηδονή μπορεί να είναι και αυτοσκοπός και δεν είναι απαραίτητο η "άγρα" ηδονής να συνοδεύεται κάθε φορά  και από “σύλληψη”.

Η αναζήτηση ερωτικού συντρόφου για την πραγμάτωση της σεξουαλικής πράξης με σκοπό την ηδονή μόνο ή και τη σύλληψη ,δεν έχει αυστηρά καθιερωμένες κανόνες. Και τα δύο φύλα ζητούν, βέβαια, από το σεξουαλικό σύντροφο να πληροί ορισμένους κανόνες ,όπως καλή “εμφάνιση”,σφρίγος, νεότητα,αλλά και αυτά δεν είναι ούτε αυστηρά καθιερωμένα ούτε ακολουθούν πάντα την ίδια σειρά. Η αναζήτηση,όμως, διαφορετικών συντρόφων ή κάθε φορά άλλου ή σε τακτά χρονικά διαστήματα, φαίνεται να είναι σύμφυτη με τη σεξουαλική πράξη. Κι αυτό είναι φυσικό,αφού πρωταρχικός σκοπός της συνεύρεσης είναι η τεκνογονία.΄Οσο περισσότεροι π.χ αρσενικοί σύντροφοι (σπερματοζωάρια) υπάρχουν,τόσες μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες γονιμοποίησης του ωαρίου. Αυτό είναι η κύρια φροντίδα της φύσης.

Η μονογαμία, επομένως, και για τα δύο φύλα είναι ένας μύθος που τον καταρρίπτει καθημερινά η ίδια η ζωή από την απώτατη αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Τη φύση δεν τη νοιάζει,όπως είπαμε, αν ο ερωτικός σύντροφος είναι πάντα ίδιος στη σεξουαλική πράξη. Αυτό, μάλλον, το αποστρέφεται, γιατί, όπως είπαμε, μειώνονται οι πιθανότητες σύλληψης .

Η μονογαμία είναι επινόηση των κοινωνιών,όταν αυτές ανακάλυψαν την ιδιοκτησία ,έγιναν ανδροκρατικές και θεώρησαν υποχρέωση να κληρονομήσουν τα υπάρχοντά τους στο "δικό" τους απόγονο .Για να αποφευχθεί η πιθανότητα να μην είναι ο απόγονος “αίμα” τους, επέβαλαν τη μονογαμία, κυρίως στη γυναίκα,που είχε και τους περισσότερους (ευνόητους) λόγους να είναι μονογαμική.

Επειδή, όμως, αυτό δεν αρκούσε πάντα,γιατί το φυσικό ένστικτο.,παρόλες τις απαγορεύσεις ήταν ισχυρότερο της επιβολής κανόνων,οι ίδιες κοινωνίες καλλιέργησαν ένα δεύτερο αφύσικο έθος, “μια απάτη” ενισχυτική της μονογαμίας: Τον έρωτα. Προσπάθησαν να στρέψουν με λίγα λόγια την επιθυμία από πολλούς συντρόφους σε έναν. Η επιλογή ερωτικού συντρόφου τώρα πια, γίνεται με συγκεκριμένα κριτήρια και όχι εκείνα που θέλει η φύση (σεξουαλικό ένστικτο). Για παράδειγμα,να επιτυγχάνεται και να καλλιεργείται μέσα σε συγκεκριμένο κύκλο,με κοινά και συνήθως προκαθορισμένα χαρακτηριστικά,ανάλογα την εποχή, τη χώρα, τις αντιλήψεις, τις νοοτροπίες κ.λπ ΄Ομως, πριν αποφασίσει το ένστικτο του ατόμου ποιος είναι ο ερωτικός σύντροφος, έχει προηγηθεί η πλύση εγκεφάλου που διδάσκει εξαντλητικά πως “ένας άντρας,μια γυναίκα σου  αναλογεί".

Η ροπή και η προσκόλληση σε ένα ερωτικό σύντροφο είναι επίκτητες συμπεριφορές, όχι φυσικές. Τις καλλιέργησαν με τα ιερατεία, τους ποιητές, τους λοιπούς "μύστες" της τέχνης, ήδη από την απώτατη αρχαιότητα. Με το χρόνο έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι στη ζωή του ανθρώπου και ο έρωτας θεωρείται ...υψηλό (ευγενές) αίσθημα (Ουράνιος Αφροδίτη,σε αντίθεση η Πάνδημος,κατά Πλάτωνα).

'Οτι δεν είναι ο έρωτας επιταγή της φύσης,αλλά των κοινωνιών,φαίνεται από το γεγονός πως έχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης (σε αντίθεση με το γενετήσιο ένστικτο) .Αποδεικνύεται επίσης από τις παρατηρήσεις των “αρχαίων” κοινωνιών. Ο Αμερικανός ανθρωπολόγος Μόργκαν που περιγράφει τις “πρωτόγονες”,αρχαίες κοινωνίες στην Πολυνησία, τις οποίες ερεύνησε επί μακρόν,μας διαβεβαιώνει πως οι κοινωνίες τους ήταν πολυγαμικές, η αλλαγή ερωτικού συντρόφου φυσική και συνήθης ,τα δε παιδιά “ανήκαν” σε όλη την κοινότητα και όχι σε οικογένεια.

Ο έρωτας (καψούρα) είναι αφύσικη κατάσταση,φτιαχτή, επιβαλλόμενη νοοτροπία και αντιμάχεται την ελεύθερη ικανοποίηση του σεξουαλικού ενστίκτου,δημιουργεί εξαρτήσεις,(χειρότερες και από εκείνες του ναρκωτικού),καλλιεργεί τη νοσηρότητα,την έλλειψη αξιοπρέπειας και αυτοσεβασμού,υποβιβάζει τη ζωή σε επίπεδο ζώου,αφού καθιστά τον ερωτευμένο ατομιστή, ενδιαφερόμενο σχεδόν αποκλειστικά για τον ερώμενο, αποκλείει τη συλλογικότη, ενισχύει την κτητικότητα, δημιουργεί ένα φαντασιακό (ψεύτικο) κόσμο με τη μυθοποίηση ενός απλού, συνηθισμένου ανθρώπου και την αναγωγή του σε "αντικείμενο" λατρείας ("ο δ΄έχων μέμηνεν",Σοφοκλής). ΄Ο,τι ακριβώς συμβαίνει και με τις θρησκείες, όπου ο πιστός που έχει εξιδανικεύσει θείες μορφές, καταλαμβάνεται απ΄αυτές, εξαρτάται από εκείνες, γι αυτό και τις λατρεύει τις προσκυνά και ζει σε απόλυτη μέθεξη με αυτές.

΄Οσο οι κοινωνίες με τις θρησκείες, τη "ροζ τέχνη" (λογοτεχνία,θέαμα,ερωτικό τραγούδι) διδάσκουν-επιβάλουν τη μονογαμία και την προσκόλληση-εξάρτηση από έναν ερωτικό σύντροφο και πολεμούν με μανία την πολυγαμία ,την ελεύθερη σεξουαλική ζωή, την ατομικότητα,την αυτάρκεια,την αξιοπρέπεια και τον αυτοσεβασμό,τραγικά γεγονότα σαν εκείνο που περιγράψαμε στην αρχή ,θα συμβαίνουν πάντα και θα θεωρούνται...φυσικά!

  

                                      

Τελευταία ανανέωση ( 17.11.17 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
ENGLISH MENU
Front Page
Our id
Teaching lectures
Historical events
Historical pages
Facts
Newspaper
Blog
Search
E-mail


© 2005 – 2024 HOMO NATURALIS