HOME
| Home | English version English version | Links | Contact Us | New Site |
Main Menu
ΑΡΧΙΚΗ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘ/ΤΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
Βήμα Πρωταγωνιστών
ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΡΧΕΙΟ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ADMIN
Statistics
Επισκέπτες: 2288863
ΧΡΥΣΑΦΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ ΤΟ ΑΠΕΛΘΟΝ 2008.
Γράφει ο/η paris   
04.01.09

 

   ΄Εφτιαξαν ειδήσεις και σκάνδαλα.΄Εφαγαν καλά!

 

    Σε παλιότερο θέμα μας με τίτλο «ΤΩΝ ΟΙΚΙΩΝ ΥΜΩΝ ΕΜΠΙΠΡΑΜΕΝΩΝ, ΥΜΕΙΣ ΑΔΕΤΕ», γράφαμε: « Σοβαρή είδηση, μεγάλο θέμα,  απίστευτο σκάνδαλο δεν ήταν ούτε είναι στην Ελλάδα εκείνα που όντως είναι τέτοια, αλλά εκείνα που θα κατασκευάσουν και θα αναδείξουν ως τέτοια  τα ΜΜΕ και τα κόμματα του κοινοβουλίου για διαφορετικούς ή  κοινού συμφέροντος λόγους. ΄Ετσι, για παράδειγμα, παλιότερα, ο Κόκας της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ανάδειξε  σε πρωταγωνιστή της πολιτικής ζωής του τόπου και ρυθμιστή του πολιτεύματος έναν από τους πλέον «σκοτεινούς»  πολιτικούς της χώρας, τον Κωνστ.Μητσοτάκη και ο Λαμπράκης  με το ΒΗΜΑ και ΤΑ ΝΕΑ, ανεβοκατέβαζε επί σειρά ετών κυβερνήσεις και προωθούσε πολιτικά-και όχι μόνο-πρόσωπα κατά  βούληση και συμφέρον.  

 Σήμερα και μετά το 1988-9, χρονιές έναρξης της λειτουργίας της ιδιωτικής τηλεόρασης και μέσω αυτής ,ο Λαμπράκης, ο Μπόμπολας, η κόρη του «Κίτσου» της Ελευθεροτυπίας, οι ανεκδιήγητοι Κουρήδες, ο Ρίζος, ο Κύρτσος, ο  Χατζηνικολάου, ο Τριανταφυλλόπουλος ο Ευαγγελάτος, ο Παπαχελάς,ο Τράγκας, ο Πρετεντέρης και οι λοιποί,  συνεχίζουν απτόητοι να κατασκευάζουν ή να αποσιωπούν ειδήσεις, να επινοούν ή να αποκρύπτουν  σκάνδαλα, αρκεί τα «προϊόντα» που λανσάρουν να έχουν ακροαματικότητα, διάρκεια, σασπένς, με απώτερο στόχο το χρήμα φυσικά, αφού αυτό θα αυξήσει τις διαφημίσεις και θα καλύψει απέραντο χρόνο που χρειάζονται οι εκφωνητές-σχολιαστές στα τηλεοπτικά παράθυρα, για  να καλύψουν. Τα κόμματα, όμηροι τις περισσότερες φορές, αυτής της νοοτροπίας  όχι μόνο δεν τολμούν να αντισταθούν στην κατασκευασμένη πληροφόρηση των ΜΜΕ, αλλά συμμετέχουν στη διαδικασία παραγωγής και τηλεοπτικής της  εξέλιξης, για να αποκομίσουν ανάλογα μικρό ή μεγάλο κομματικό όφελος.» 

  Στην Κυρ..Ελευθεροτυπία (4-1-09),διαβάζουμε: "Η κηδεία και η διαδοχολογία Χριστόδουλου, η «Καλομοιριάδα» και το θρίλερ Σεργιανόπουλου κατάπιαν και χώνεψαν τη «Ζαχοπουλιάδα», και έπειτα από μια σύντομη στάση στους Ολυμπιακούς και το σκάνδαλο του ντόπινγκ, παρακολουθήσαμε τη «Βατοπεδιάδα» να τα καταπίνει όλα με τη σειρά της, και το έτος να κλείνει δραματικά, με σφαίρες στο ψαχνό, παιδιά στους δρόμους και βομβαρδισμούς στην Παλαιστίνη».  

 Αλλά, ποια από τα παραπάνω υπήρξαν γεγονότα που άξιζαν να καταλάβουν επί σειρά εβδομάδων ή και μηνών  τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και να αναδειχτούν σε  πρώτη είδηση στα λοιπά ηλεκτρονικά ΜΜΕ? Κανένα ασφαλώς. Η αρρώστια και ο θάνατος του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου? Ποσώς. Εκατοντάδες άνθρωποι, «επώνυμοι» και «ανώνυμοι» αρρωσταίνουν και πεθαίνουν κάθε μέρα στην Ελλάδα, αλλά δε γίνεται η περιπέτεια της υγείας τους ή ο θάνατός τους, θέματα εβδομάδων και μηνών, όπως εν προκειμένω του Χριστόδουλου. Αλλά ο μακαρίτης (μακαριστός), όντας ο ίδιος εν ζωή και «υπηρεσία» τηλεστάρ, ήταν σίγουρο πως η τελευταία τραγική σελίδα της ζωής του θα ανέβαζε κάθετα την τηλεθέαση-αναγνωσιμότητα γι αυτό και τα ΜΜΕ εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την…ευκαιρία της αρρώστιας και του θανάτου του αξιολύπητου  αρχιεπισκόπου. 

 Ο τραγικός θάνατος του ηθοποιού Σεργιανόπουλου, ήταν πραγματικό κελεπούρι για τα ελληνικά ΜΜΕ. Ο γνωστός από τις επιτυχημένες του εμφανίσεις στις τηλεοπτικές σειρές ηθοποιός, είχε την…ατυχία να είναι ομοφυλόφιλος ,κάτι που για την υποκριτικότατη  ηθική της ελληνικής κοινωνίας είναι «έγκλημα καθοσίωσης». Οι λεπτομέρειες του θανάτου του άτυχου ηθοποιού και η λαίμαργη, αδηφάγα  περιέργεια της ελληνικής κοινής γνώμης, έμελλε να καταστήσουν το θέμα για εβδομάδες  το υπ΄άριθ. ΕΝΑ στη λίστα των ειδήσεων εκείνης της περιόδου. 

 Για τους  ίδιους ή παρεμφερείς με τους παραπάνω λόγους, ο Ζαχόπουλος και η Τσέκου, ο Εφραίμ και ο Αρσένιος συγκέντρωσαν επί σειρά  μηνών πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας. Βέβαια, οι δύο πρώτοι έγιναν στην κυριολεξία «ρόμπα» για μια συνηθισμένη και κατανοητή (με την έννοια της ερμηνείας)   σεξουαλική  ιστορία μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένης από τις εκατοντάδες που λαμβάνουν χώρα στον αγγελικά πλασμένο χώρο της ελληνικής δημόσιας διοίκησης (αλλά και της ιδιωτικής, κατά κόρον). Όμως, η περίπτωση ήταν ξεχωριστή, αφού ο Ζαχόπουλος υπήρξε «κολλητός» της συζύγου του πρωθυπουργού και οι…πονηροί  συνειρμοί με τα DVD του ανεκδιήγητου Θέμου Αναστασιάδη, έτρεφαν χορταστικά τη νοσηρή φαντασίωση του φιλοθεάμονος και κουρκουσουράδικου ελληνικού κοινού. Από την άλλη, οι μοναχοί  είχαν την ατυχία: 1.Να είναι ιερωμένοι και μπίζνεμεν.2.Να έχουν διασύνδεση με το πρωθυπουργικό περιβάλλον. 3.Την περίοδο που ξέσπασε το «σκάνδαλο» Βατοπεδίου, να λείπουν «πιασάρικα σκάνδαλα» από το ενημερωτικό-ειδησεοραφικό οπλοστάσιο των ΜΜΕ.

 Την τελευταία εβδομάδα, οι βομβαρδισμοί των Ισραηλινών και η χερσαία εισβολή τους στη Γάζα με τους εκατοντάδες νεκρούς και τραυματίες, προσέφεραν για άλλη μια φορά, και μάλιστα  στην περίοδο των εορτών που διανύουμε (περίοδο που συνήθως είναι «στεγνή» από ειδήσεις),μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στα ΜΜΕ να «βγάλουν» θέμα, για να χορτάσει αίμα και δάκρυ η αιμοδιψής και παράλληλα Ξανθοπουλικής συμπεριφοράς  ελληνική κοινωνία. Βέβαια, το γεγονός πως στο Σουδάν, το Ζαϊρ,τη Ρουάντα και σε άλλες αφρικανικές χώρες,πολύ πιο πριν από τα γεγονότα στη Μ.Ανατολή, οι νεκροί και οι τραυματίες μετριούνται όχι σε εκατοντάδες,αλλά σε εκατομμύρια πλέον, δε συγκινεί κανέναν, τουλάχιστον στην Ελλάδα, επειδη, για τους συμπατριώτες μας, η Αφρική είναι τόσο μακριά και η μαύρη φυλή ολιγότερης αξίας από εκείνης της καυκάσιας .   

  Με τούτα και με τα άλλα, λοιπόν, το απελθόν 2008,υπήρξε κατ εξοχήν κερδοφόρο για όλα τα ΜΜΕ,  διότι: Καλύφτηκε τηλεοπτικός χρόνος, που χωρίς αυτές τις κατασκευασμένες ειδήσεις και τα «σκάνδαλα», θα ήταν αδύνατον να καλυφθεί με τα τρέχοντα γεγονότα. Παρήλασαν από τα τηλεοπτικά παράθυρα και τις στήλες των εντύπων εκατοντάδες φαιδρά πρόσωπα (τάχα μου σοβαροί πολιτικοί αναλυτές, κριτικοί, συγγραφείς κ.λπ) και άλλοι γνωστοί  «μαϊντανοί»,για να αποκτήσουν την  απαραίτητη νόστα τα δελτία  ειδήσεων.  Με  αυτούς τους τρόπους και εξ αιτίας αυτών, επομένως, εισέρευσε ,δια των διαφημίσεων, παχυλότατο χρήμα στα λογιστήρια των λογής μιντιακών επιχειρήσεων (που ήταν και το τελικό ζητούμενο),για να αμειφθούν έτσι αδρότατα, τόσο οι αχόρταγοι  ιδιοκτήτες τους, όσο και  οι... ετερόφωτοι  αστέρες της ελληνικής δημοσιογραφίας, αυτοί ακριβώς που «κατασκευάζουν» και συντηρούν ειδήσεις και σκάνδαλα κατά το δοκούν και το συμφέρον.

                                                       

                                                              Homo  

Τελευταία ανανέωση ( 04.01.09 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
ENGLISH MENU
Front Page
Our id
Teaching lectures
Historical events
Historical pages
Facts
Newspaper
Blog
Search
E-mail


© 2005 – 2024 HOMO NATURALIS