Statistics |
Επισκέπτες: 2456591
|
|
Γράφει ο/η paris
|
09.06.09 |
24-06-2009ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ "ΚΑΝΕΣ ΠΙΣΤΟΛΙΩΝ" . (Απόσπασμα από την προκήρυξη της "ΣΕΧΤΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ" : "Από εδώ και πέρα, όταν μιλάμε για Λ.Μ.Α.Τ, εννοούμε τη Λούμπεν Μικροαστική Τάξη...Η παθητική σαπίλα των υπαλλήλων,των εμπόρων,των οικογενειαρχών νοικοκυραίων,των πρόθυμων δούλων,που έχουν ως φιλοδοξία να μοιάσουν στους αφέντες τους". Παλιότερα, όταν εμείς οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως "προοδευτικοί", μιλούσαμε για Λούμπεν Μεγαλοαστική Τάξη (και όχι μόνο εμείς, αλλά και οι συντάκτες των προκηρύξεων του ΕΛΑ και της 17Ν), είχαμε ξεκαθαρίσει, νοηματίσει και προσδιορίσει, ακόμα και αριθμητικά, το ανθρώπινο "περιεχόμενο-δυναμικό " της. (Να ήταν, υπολογίζαμε τότε, ένα 10-15% του ελληνικού λαού; Και πολούς, είπαμε...λέμε, εμείς πάλι, τώρα). Η Λούμπεν Μικροαστική Τάξη, έτσι όπως ορίζεται στην προκήρυξη της "ΣΕΧΤΑΣ", περιλαμβάνει σχεδόν το σύνολο των Νεο- Ελλήνων, χωρίς υπερβολή. Μα, αν είναι έτσι τα πράγματα, ουδείς είναι στο απυρόβλητο,σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό.
Και να, το πρώτο ανα-κύπτον ερώτημα:Τι έχετε σκοπό να κάνετε,ρε,παίδες; ΄Εχετε βάλει κατά νου,με αυτή τη "λογική", να καθαρίσετε ΣΥΜΠΑΣΑ την Ελλάδα, μη και των Εξαρχείων εξαιρουμένων; 'Ο,τι κινείτε εσείς θα το πυροβολείτε, δηλαδή; Εμείς, βέβαια, δε θα διαφωνήσουμε με την επιχειρούμενη (όψιμα) από μεριά σας, διεύρυνση του καταλόγου των άμεσα υπεύθυνων για την κατάντια αυτής της χώρας . Μάλιστα, εκπλησσόμαστε ευχάριστα που τα μέλη μιας "ομάδας επαναστατικής βίας",τολμούν σε κείμενο-προκήρυξή τους, να ρίχνουν "τα άγια τοίς κυσί" και να εντάσσουν μέσα στους Λούμπεν Μικροαστούς και το πάλαι ποτέ "εξαγιασμένο" προλεταριάτο των μαρξιστικών τσιτάτων, το οποίο , σε παλιότερες, κοντινές εποχές, αν ήθελες να το πιάσεις στο στόμα σου,θα έπρεπε να το είχες πλύνει εκατό φορές.(Τι να λένε, άραγε, σήμερα για σας, οι καταταλαιπωρημένοι από το σύστημα προλετάριοι-εργάτες Γιάννης Σερίφης, Μιχάλης Κασίμης, αλλά και ένα σωρό άλλοι "γέροι" εκείνης της εποχής; Θα τρίζουν και τα κόκαλα του γιατρού Τσιρώνη, του Χρήστου Κασίμη,του Τσουτσουβή και του Πρέκα;)
Εν τοιαύτη περιπτώσει, λοιπόν, για να μην πολυλογούμε, σε απλά ελληνικά και υπό τη νέα αυτή διευρυμένη αντίληψη του προσδιορισμού της Μικροαστικής Τάξης, θα πρέπει μέσα στο εντελώς πια ξεχυλωμένο δίχτυ της, να συμπεριλάβουμε, όπως λέτε, ευθαρσώς (αν δε θέλουμε να δουλευόμαστε μεταξύ μας, όπως έκαναν οι παλιότεροι "αντάρτες των πόλεων", που φύλαγαν το προλεταριάτο στη "γυάλα"), να τσουβαλιάσουμε, λέμε, δάσκαλους, δικαστές, μπάτσους, εφοριακούς, καταστηματάρχες, αγροτέμπορους και σύμπαν το δημοσιοϋπαλληλικό και ιδιωτικό εργατικό δυναμικό της χώρας; Και σε τι αριθμό, λέτε,να τους προσδιορίσουμε σχηματικά όλους αυτούς λεβέντες ; Σε καμιά οχτώ-δέκα εκατομμυριάκια Νεο-κωλο-΄Ελληνες; Ή μη θέλετε να κόψουμε κάτι; Εμείς, λοιπόν, οι μη διαφωνούντες , ως προς την όψιμη... ανακάλυψή σας για ένταξη στους ...εχθρούς της επανάστασης και όλου αυτού του "συρφετού" (να δούμε στο τέλος ποιοί θα μείνουν να κάνουμε την επανάσταση) θα θέσουμε υπόψη σας το καθόλου αφελές,ακόλουθο ερώτημα: Δε μας λέτε, παρακαλούμε: ΟΛΟΥΣ αυτούς, εσείς έχετε προγραμματίσει να τους φάτε; Ναι, λέμε εμείς, αν κρίνουμε από την οργή και το γινάτι σας. Αλλά, σας προκύπτει ένα σοβαρό και αξεπέραστο πρόβλημα, κατά την ταπεινή μας γνώμη, για την πραγμάτωση των επαναστατικών αυτών φαντασιώσεών σας. Το έχετε σκεφτεί; Με έναν απλό πολλαπλασιασμό, καταλήγουμε στο μελαγχολικό συμπέρασμα πως θα χρειαζόσασταν κάτι χλιάδες χρόνια να ζήσετε και να... είσαστε γεροί και ασύλληπτοι, για να καθαρίζετε (από έναν την ημέρα) την κόπρο αυτή του Αυγεία.(΄Οπερ αδύνατον και "ου δέει δείξαι"). Αλλά, ας υποθέσουμε πως στις γεννιές που έρχονται ,όλο και κάποιοι καινούριοι, θα συνεχίζουν το μακάβριο έργο σας. Και πάλι, όμως, δε θα προκάμουν (που έλεγε το ΄89 στο Μητσοτάκη ο μακαρίτης ο Φλωράκης) να ξεκάνουν όλο το νέο συρφετό,που στο μεταξύ θα προστίθεται στον ήδη υπάρχοντα .
Αλλά, πείτε πως στα επαναστατικά σας,θερινά όνειρα, τους φάγατε όλους αυτούς. Μένει τώρα να απαντήσετε στα κατά συρροή, επόμενα- ακόλουθα ερωτήματα,που προκύπτουν: Με ποια σειρά και κριτήρια (πλην του δεκατισμού και του κλήρου),θα επιλέγετε τους υπό εκτέλεση ενόχους; Και ακόμα, για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι: Γιατί φάγατε τον μπατσάκο, που φύλαγε την Κυριακίδου στα Πατήσια και όχι τον Παναγιώτη τον κλητήρα στη Λαμία, που κοινοποιεί στον οφειλέτη δανείου της Τράπεζας τη δικαστική απόφαση πλειστηριασμού του προσημειωμένου- κύριας κατοικίας του- δυαρίου; Και γιατί, εκείνος ο μπάτσος, λέμε εμείς, ή ο άλλος, ο Διαμαντής από την Κυπαρισσία, που τον αφήσατε σακάτη,είναι τάχα μου...ενοχικότεροι (κατά τη Λαζοπούλεια γραμματική) από τούτον τον "εξαποδώ",Κουασιμόδο της Λαμίας; ΄Η,ακόμα ενδεικτικότερα,από το δασκαλάκο της κοινότητας Πέρα Βρύσης, που "στραβώνει και βιάζει" καθημερινά το μυαλό και την ψυχή αθώων παιδακίων και τα οποία προετοιμάζει να αναγορευτούν αύριο σε δούλους, σαν αυτούς που προσδιορίζετε στην προκήρυξή σας; Γιατί αυτοί οι χιλιάδες, τα εκατομμύρια δάσκαλοι, πανταχού της γης , είναι λιγότερο ένοχοι, αλήθεια, από τους μπάτσους; Για να μην πούμε τώρα και μακραίνουμε επ΄άπειρον τον κατάλογο, για το δικαστάκο ,που βγάζει αποφάσεις στο γόνατο, τον μάστορα-φαναρτζή,που χρεώνει χιλιάρικο να σου "χρωματίσει" το σαράβαλο και τον υδραυλικό που χρεώνει 50άευρο,για να γνωματεύσει πως το σιφόνι σου θέλει άλλαγμα . Πότε θα προφτάσετε όλους αυτούς να τους φάτε ,ρε Κοεμτζήδες του δυο χιλιάδες εννιά;
Και για να τελειώνουμε: Και καλά,τα παιδάκια-μπαχαλάκηδες, που βάζετε να ντουφεκάνε από δω κι από κει, και όποιον πάρει ο χάρος, έχουν το ακαταλόγιστο (ήγουν,απλά,τον κάλο ακόμα στο κεφάλι και λόγω ηλικίας). Σεις, όμως, που γράφετε αυτές τις μαλακίες ούτε και στα εξήντα σας δεν ωριμάσατε πια; Δε βάλατε μυαλό; Ρε, για συνέλθετε, για σοβαρευτείτε και μη γινόσαστε άλλο ρόμπα! Γιατί,με όλες αυτές τις ηλιθιότητες που κάνετε και γράφετε,τη μεγαλύτερη ζημιά δε τη χρεώνονται αυτοί που θα έπρεπε, αλλά εμείς, που λέμε τα ίδια με σας, αλλά διαθέτουμε και μυαλό κουκούτσι και ιστορική μάθηση (που σεις ούτε για δείγμα κατ- έχετε) να αντιληφθούμε πως της Λερναίας ΄Υδρας, ένα κεφάλι κόβεις, δέκα φυτρώνουν. Σε μας κάνετε ζημιά,που παλεύουμε με νύχια και με δόντια, χωρίς τσαμπουκάδες και αίματα,να μεταλαμπαδέψουμε με το στυλό τα επιχειρήματα του καθαρού μυαλού (και όχι του πιστολιού), στους όποιους "ψηφοφόρους" και στυλοβάτες του συστήματος, μήπως κάποτε συνέρθουν και γίνουνε πολίτες. Μα δεν καταλαβαίνετε,λοιπόν, πως, αν ο καθένας από μας συνειδητοποιήσει την ανάγκη να αρχίσει να αλλάζει πρώτα εκείνος τα μέσα του, τότε μόνο έχει δικαίωμα και υποχρέωση να αγωνιστεί να αλλάξει και τον κόσμο ; Πού πάτε ξυπόλυτοι στα αγκάθια,παληκαράδες μου; Σταματήστε ,λοιπόν, έστω και αργά αυτή την παράνοια. Μα, όλοι σας τη ζωή στην εφηβεία θα μένετε πια; Τους έχετε όλους ,μα ΟΛΟΥΣ, αντιπάλους. Δεν το καταλαβαίνετε;
Ακούει κανένας θεοπάλαβος από σας;
|
Τελευταία ανανέωση ( 29.06.09 )
|
|
|