HOME
| Home | English version English version | Links | Contact Us | New Site |
Main Menu
ΑΡΧΙΚΗ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘ/ΤΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
Βήμα Πρωταγωνιστών
ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΡΧΕΙΟ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ADMIN
Statistics
Επισκέπτες: 2455970
ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ 4-1 ΜΕΧΡΙ 7-1-2011
10.01.11

                                                                                                                            7-1-2011

1 Κι άλλο δυνατό κείμενο  στα καθεστωτικά "ΝΕΑ" σήμερα. Απολαύστε το:

ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ . Ερώτηση προς την Ακαδηµία Αθηνών

Της Αννας Φραγκουδάκη


 


 

Η Ακαδηµία απένειµε αργυρό µετάλλιο στην κ. Χαρίκλεια Νικοπούλου για την «υπηρεσία» της σε µειονοτικό σχολείο της Θράκης, όπου «λόγω τε και έργω… ελληνίδος διδασκάλου παράδειγµα λαµπρόν εγένετο» .Οµως η βραβευθείσα είχε συχνή παρουσία στα ΜΜΕ και σε δηµόσιες εκδηλώσεις. Προκάλεσε µεγάλη αναστάτωση στο µειονοτικό χωριό, όπου ανακατεύτηκαν ακροδεξιές οργανώσεις. Εκανε µηνύσεις σε µειονοτικές εφηµερίδες και τον µουσουλµάνο επιστάτη του σχολείου προκαλώντας δίκες και καταδίκες (είναι κόρη προέδρου του Αρείου Πάγου). Ως δασκάλα αντιπαρατέθηκε µε τους γονείς που ζήτησαν τη µετάθεσή τη και οι µαθητές έκαναν αποχή από τα µαθήµατα. Οπως η ίδια περιέγραψε σε αθηναϊκή εφηµερίδα (17/2/08): «Τους έκανα µάθηµα για την Επανάσταση του 1821, όταν ένας µαθητής… µου είπε ότι είναι Τούρκος. Ηρεµα, τον πήρα από το χέρι και τον πήγ αστο προαύλιο κάτω από την ελληνική σηµαία λέγοντάς του ότι είναι Ελληνας». Τέλος, στην πρωτάκουστη «αντιφώνησή» (!) της στην Ακαδηµία, είπε µεταξύ άλλων ότι«στο πρόσωπό» της βραβεύτηκε η «φιλοπατρία», που «περιλαµβάνειτη σκλαβωµένη Βόρειο Ηπειρο..., τη Μακεδονία µας… η ελευθερία της οποίας τελεί υπό διαπραγµάτευση, τη Θράκη και την Κύπρο που καταδυναστεύονται από τους Τούρκους και τους ελεύθερους πολιορκηµένους Ελληνες που ζουν στον Άγιο Παντελεήµονα». Αναλογιστήκατε, κ. πρόεδρε και µέλη της Ακαδηµίας, τι προτείνετε για «παράδειγµα» στους δασκάλους και τις δασκάλες της χώρας; Τους προτρέπετε άραγε να ξεκινήσουν στα κοντά 200 µειονοτικά σχολεία µηνύσεις κατά των µουσουλµάνων συµπολιτών και εκστρατείες στα ΜΜΕ που ταυτίζουν τη Θράκη(!) µε την Κύπρο; Να διδάσκουν στα παιδιά του δηµοτικού ότι είναι «υπό διαπραγµάτευση» η «ελευθερία της Μακεδονίας µας»; Υπόσχεστε υψηλά βραβεία σε δασκάλους των «ελεύθερων πολιορκηµένων» στον Αγιο Παντελεήµονα, εάν ξεκινήσουν «πατριωτικές» διαδηλώσεις όπως αυτή κατά του Αρχιεπισκόπου; Προτρέπετε τις δασκάλες των χιλιάδων στη χώρα µαθητών αλβανικής καταγωγής να µιµηθούν το«παράδειγµα» και να οδηγούν τα παιδιά «κάτω από την ελληνική σηµαία»για να τους «εµπνεύσουν» ιδέες για τη «σκλαβωµένη Βόρειο Ηπειρο»;

2. Είπε χθες ο υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας κ. Γκουίντο Βεστερβέλε, μιλώντας σε μέλη του Ελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος στη Στουτγάρδη:

«Μπορείτε να περιμένετε από εμάς να επιδείξουμε αλληλεγγύη, αλλά δεν μπορείτε να επιμένετε σε συνταξιοδότηση στα 59, όταν οι άνθρωποι εδώ πληρώνουν υψηλούς φόρους και υποτίθεται ότι πρέπει να εργάζονται μέχρι τα 67 έτη» .

Δεν έχει άδικο.

 

3. Η βουλευτίνα του ΚΚΕ κυρία Λιάνα  Κανέλη είναι γνωστό πως εκτός από αμετροεπής στις ύβρεις,  συν-ταράσσεται συχνά και από τρικυμία εν κρανίω, αλλιώς δε θα υποστήριζε πως

 «Είμαι πάντα Παναθηναϊκός. Είτε είναι στην πρώτη κατηγορία είτε στην έκτη. Είτε βάζει γκολ ο Σισέ είτε δεν βάζει. Είτε έχει λεφτά είτε δεν έχει…. Εγώ  είμαι σε ένα κόμμα και στη βουλή εκλεγμένη για να υπηρετώ την εργατική τάξη που δεν έχει ομάδα. …Πρώτα από όλα οι ΠΑΕ θέλουν προέδρους με λεφτά. Μπορεί βέβαια οι ίδιοι οι οπαδοί να μην έχουν να φάνε, αλλά να θέλουν προέδρους με λεφτά. Κι εγώ θέλω να είναι ήρεμος ο Παναθηναϊκός και να χώνει τεσσάρες….Μοιάζω σε κανέναν για γλάστρα; Έχω πει πολλά όχι στη ζωή μου. Μπορώ να είμαι στο πεζοδρόμιο με τον Παναθηναϊκό. Αλλά αυτό δεν με κάνει πρόεδρο. Το ποδόσφαιρο έπρεπε να είχε παραμείνει ερασιτεχνικό, αλλά είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Είτε διοικείς τον Παναθηναϊκό είτε την ΗΒΗ που βγάζει πορτοκαλάδες, είναι το ίδιο πράγμα. Αυτό όμως δεν περνά στη μάζα. Ο κόσμος βλέπει την ντρίμπλα, το γκολ, την απόκρουση. Για αυτό το ποδόσφαιρο είναι δημοφιλές. Είναι στα αλήθεια λαϊκό άθλημα. Συγκινεί από γυναίκες μέχρι μαϊμούδες».

 

Και με τους Βαρδινογιάννηδες  και με την εργατιά και με το λαό και με τη μάζα. Και μ΄αυτούς και με κείνους και με τους άλλους και με τους παραπέρα, σε όλα μέσα η Λιάνα. Αρκεί να ακούγεται και να αναδεικνύεται στα παράθυρα της τηλε-δημοσιότητας.

Τρικυμία εν κρανίω, λέμε και  μάλιστα μποφόρια… ακραίων καιρικών φαινομένων.

4.Με αφορμή την επίσκεψη του κ. Παπανδρέου στο Ερζερούμ της Τουρκίας, ύστερα από πρόσκληση του Ταγίπ Ερντογάν , η γγ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρρήγα είπε ότι « η συμμετοχή του πρωθυπουργού σε αμιγώς εσωτερικού χαρακτήρα σύσκεψη δεν μας γεμίζει απλώς ανησυχία, επιβεβαιώνει ότι η κυβέρνηση έχει ήδη κάνει το επικίνδυνο βήμα για τον ελληνικό λαό, που σημαίνει, συμφωνία για συνεκμετάλλευση του Αιγαίου…μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα οι αμφισβητήσεις για τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας και οι γκρίζες ζώνες…Η επίσκεψη του κ. Παπανδρέου στο Ερζερούμ επισφραγίζει τη συμφωνία Ελλάδας -Τουρκίας για το Αιγαίο …οι εξελίξεις έχουν δρομολογηθεί… όποια συμφωνία και αν γίνει, η Ελλάδα μπαίνει στις οξύτατες αντιθέσεις στην περιοχή που μερικές φορές λύνονται και με τα όπλα».

Το εθνικιστικό παραλήρημα του ΚΚΕ ώρες ώρες  ξεπερνάει και εκείνο των οπαδών και του προέδρου του ΛΑΟΣ.

 Αχ, πού σαι κόμμα πού δειχνες, πως δε θα καταντούσες έτσι!

5.Πώς το λένε τα…ιερά κείμενα;  «Μωραίνει κύριος ον βούλεται απολέσαι»; Αναφερόμαστε στον ποιητή  Θανάση Νιάρχο (έτσι   αυτοσυστήνεται ο ίδιος. Θα έπρεπε πάντως να γνωρίζει  πως ποιητή κάποιον αναγορεύουν οι αναγνώστες του,ποτέ ο ίδιος ο ποιητής τον εαυτό του). Ένα το κρατούμενο και πάμε στα επόμενα.

Γράφει, λοιπόν, για την  «κυρία Ζωζώ Σαπουντζάκη», σήμερα στα ΝΕΑ ο κύριος Νιάρχος: «Με το χέρι λοιπόν στην καρδιά… μόνον καλλιτέχνης βαθιά σοβαρός και υπεύθυνος µπορεί να σχεδιάσει και να εκτελέσει µε τόση παραληρηµατική ευφροσύνη και, ταυτόχρονα, εγκράτεια ένα «υλικό»τραγουδιών που παντρεύει ρεµπέτες, Σουγιούλ, Χατζιδάκι, Νικολακοπούλου,Κραουνάκη. Αλλά και µε ένα ανώτερο πνευµατικό ήθος (όπως ακριβώς γράφεται, χωρίς καµιά υπερβολή), όταν ενώ περνάει στο «Χάρτινο το φεγγαράκι» το γυµνό ώς εκείνη την ώρα πόδι της,µε συστολή το σκεπάζει. Αν ήξερε ο καθένας µας στον τόπο αυτό τι ακριβώς πουλάει, τα πράγµατα θα ήταν πολύ καλύτερα για όλους µας….».

Ώστε μαθαίνουμε εκ στόματος και γραφίδος  ποιητού και (ευκαιριακού) κριτικού ελαφρού θεάματος πως η κυρία Σαπουντζάκη είναι «μια σοβαρή και μάλιστα βαθιά και υπεύθυνη καλλιτέχνης. Με ένα πραγματικά ανώτερο πνευματικό ήθος, ειδικά όταν ενώ τραγουδάει το «χάρτινο φεγγαράκι» ,σκεπάζει με συστολή το γυμνό ως εκείνη την ώρα πόδι» .

Μα τι «τραγουδάει» τώρα ο ποιητής, μου λέτε; Όλα αυτά  τα «πνευματικά» μαζεμένα είναι η κυρία Σαπουντζάκη; Μην κάνει λάθος πρόσωπο; Δε μιλάμε για τη Ζωζώ, που  δεκαετίες τώρα  βγάζει το ψωμάκι της και εξασφαλίζει τη δόση της σε δημοσιότητα,  πετώντας  μπούτι έξω (ακόμα και σήμερα στα 80 της ); Α, μπα. Δεν μπορεί, ή για κάποια άλλη μιλάει εδώ ή για τη Σαπουντζάκη αλλά…ποιητική αδεία.

Και παρακάτω:"Ξέρετε ποιο ήταν το αγαπηµένο θέαµα του φιλοσόφου και πολιτικού, του σπουδαγµένου στη Χαϊδελβέργη Κωνσταντίνου Τσάτσου στην τηλεόραση τη δεκαετία του ‘70 ή του ‘80; «Η γειτονιά µας». Κατά τη γνώµη µας, η αδυναµία του αυτή δεν του αφαιρούσε τίποτε απολύτως, αντίθετα του πρόσθετε.»

Πώς τον είπατε, κύριε Νιάρχο μας,  τον σπουδαγμένο στη Χαϊδελβέργη (και υβριστή του «Πολυτεχνείου»*)  Κωνσταντίνο Τσάτσο; Φιλόσοφο; Και  επί τίνος ακριβώς αντικειμένου φιλοσοφούσε (μετά ή άνευ του γνωστού θουκυδιδείου ουσιστικού) ο ακροδεξιός μακαρίτης πρόεδρος της δημοκρατίας; Επί του θεάματος της «γειτονιάς μας» τη δεκαετία του ΄70 ή του ΄80, αφού το γνωρίζετε εσείς, οκ. Επί άλλων "πιπεράτων περιπετειών"  επίσης, το γνωρίζει όλη η τότε Ελλάς. Αλλά  αυτές και μόνο οι... φιλοσοφικές ενασχολήσεις δεν καθιστούν μέγα το πνευματικό ανάστημα του ανδρός, όπως ισχυρίζεστε. Αντίθετα, αυτά και άλλα πολλά χαμηλώνουν «αναστήματα» και όχι μόνο του…φιλοσόφου Κωνσταντίνου Τσάτσου.  

Αλλά έχει και συνέχεια: «Να κλείσουµε µ’ ένα «µυστικό»: η κυρία Ζωζώ Σαπουντζάκη φαίνεται στη σκηνή µια γυναίκα θεόρατη ενώ στη ζωή θα την έλεγες µάλλον µικρόσωµη. Χωρίς να θεωρηθώ βέβηλος ή ιερόσυλος, θυµάµαι τον πατέρα Βασίλειο στην Ιβήρων (µάρτυράς µου ο Σταµάτης Φασουλής) που, ενώ ευλογούσε τους λαϊκούς και τους µοναχούς, η βαθιά συγκεντρωµένη έκφραση του προσώπου του είχε διπλασιάσει σχεδόν το µέγεθός του σε βαθµό που να µην τον αναγνωρίσουµε, να νοµίσουµε ότι είναι ένας άλλος».

Αλήθεια, Σταμάτη Φασουλή; Και συ μέλος της παρέας των νέο-ορθόδοξων «διασημοτήτων»  της πατρίδας μας; Και συ  στις αποδράσεις τους στα… Αγια όρη και τα βουνά, φιλοξενούμενοι των πνευματικών τους Αθωνιτών γερόντων-πατεράδων;

Καλά λένε πως «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον» και ειδικά τον ελληνικόν.  


Αν είπε κάτι σωστό  πάντως, ο ποιητής, σε αυτά που διαβάσαμε  είναι τούτο: «Αν ήξερε ο καθένας µας στον τόπο αυτό τι ακριβώς πουλάει, τα πράγµατα θα ήταν πολύ καλύτερα για όλους µας» .

Μόνο που ο ποιητής, ως φαίνεται, δε το γνωρίζει. Αλλιώς, δε θα πουλούσε «φύκια για μεταξωτές κορδέλες».   


*«Όταν έγινε το Πολυτεχνείο, ούτε πήγα επί τόπου, ούτε συγκινήθηκα. Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι αυτά τα πεζοδρομιακά ξεσπάσματα δεν κλόνιζαν την δικτατορία και ότι όπως στα χρόνια της κατοχής, υποκρύπτανε κομμουνιστικές επιδιώξεις επικίνδυνες για το μέλλον.

Έχω την συνείδηση μου ήσυχη ότι δεν συνήργησα στην κατασκευή του μύθου του Πολυτεχνείου. Λυπάμαι τα 5-6 παιδιά που σκοτώθησαν έξω και μακριά, διότι μέσα στο Πολυτεχνείο δεν σκοτώθηκε κανείς».(Κων/νοςΤσάτσος).

                                                                                     

 

 

 

 

                                                                                                                       6-1-2011

                               

                       1.Είμαστε  «ό,τι λέμε» και..."ό,τι νά΄ναι".

 

α. Ο Γ. Παπανδρέου που βρίσκεται στο Παρίσι σε ομιλία του σε συνέδριο, σύμφωνα με το Dow Jones Newswires.

«Η Ελλάδα δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την αποπληρωμή του χρέους της προς ιδιώτες κατόχους ελληνικών ομολόγων, χάρη στις σκληρές προσπάθειες μείωσης του δημοσίου χρέους, τις δομικές αλλαγές που προωθούνται στη χώρα και την οικονομική στήριξη που παρέχουν η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

 

 Η Ελλάδα δε βρίσκεται σε συζητήσεις για αναδιάρθρωση του χρέους της, παρά τις ανησυχίες των αγορών ότι η σκληρή λιτότητα θα καταπνίξει την ανάπτυξη και θα υποχρεώσει σε αναδιάρθρωση.

 

Δεν υπάρχουν τέτοιες συζητήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τη δημοσιονομική προσαρμογή, τις μεταρρυθμίσεις μας και τον ισχυρό μηχανισμό στήριξης, πιστεύουμε ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στο να αποπληρώσουμε στο ακέραιο τα χρέη μας προς ιδιώτες κατόχους ελληνικών ομολόγων» .

Η απόλυτη υποκρισία ή η παντελής άγνοια των μελλούμενων;

β. Ο πρόεδρος της δημοκρατίας στο ποτάμι του ΄Αρδα (Ορεστιάδα)  σήμερα: 

«η προσπάθεια όλων αυτών που θέλουν να ξεφύγουν από την απόλυτη φτώχεια, αναζητώντας αλλού καλύτερη ζωή, είναι ένα θέμα βαθιά ανθρώπινο». Όμως, πρόσθεσε, «για την Ελλάδα η αθρόα παράνομη μετανάστευση είναι και θέμα εθνικό. Από εδώ, τον Έβρο, κάθε μέρα, προστίθεται στη χώρα ένα χωριό 200-300 παράνομων μεταναστών. Οφείλουμε με αποφασιστικότητα να ενώσουμε τις προσπάθειές μας σε όλα τα επίπεδα, εθνικό, ευρωπαϊκό, διμερές να το αντιμετωπίσουμε».

Υποκρισία ,πολιτικαντισμός  ,κουτοπονηριά (πάνε μαζί), απανθρωπιά, ρατσισμός.

 

γ. Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ.Καρατζαφέρης  στον Πειραιά σήμερα:

«είθε ο αγιασμός των υδάτων του Αιγαίου να φτάσει μέχρι το Ερζερούμ και να ευλογήσει ο Θεός μη βρεθούμε προ τετελεσμένων γεγονότων στο Αιγαίο μας, στη θάλασσά μας, που καθαγιάσθη από τον αγώνα του Κανάρη, του Μιαούλη και της Μπουμπουλίνας».

  Ο πατριδοκάπηλος. Δεν πιστεύει λέξη απ΄όσα λέει και θα είναι ο πρώτος που θα «την κάνει»,αν …κάτσει πόλεμος (που δε θα «κάτσει» και το ξέρει).

 

δ.Ο Θεόδωρος Πάγκαλος σε βρετανικό  πανεπιστήμιο πρόσφατα:

«… σε πολίτες (σ.σ αναφέρεται στους ΄Ελληνες) πιο διεφθαρμένους από τους πολιτικούς και σε ένα πελατειακό κράτος, που εδραιώθηκε ήδη από την Επανάσταση του '21».

«Από τρελό και μεθυσμένο μαθαίνεις την αλήθεια». Πάντως,μεθυσμένος δε δείχνει.

 

2. Ο ορισμός του ΄Ελληνα, όπως τον διάβασα σε λεζάντα γελοιογραφίας (με φουστανέλα και φόντο τον Παρθενώνα, τέτοια ,ξέρετε τώρα) ξένου περιοδικού: «Ο φοροφυγάς  ,το λαμόγιο, ο μάγκας ,ο νταής ,ο φραπεδομπαγλαμάκιας, ο καμακιάρης  με το χρυσό σταυρουδάκι στο μαλλιαρό στήθος, ο πατριώτης, ο οικογενειάρχης, ο χριστιανός Ορθόδοξος, ο τουρκοεευρωπαίος,  ο μέσα σε όλα.

Όλα μαζί διαβάζονται: Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ».

Ρε, μπας και κάποιοι από μας, που τα χαρτιά μας γράφουν «΄Ελληνες το γένος εξ Ελλήνων γονέων» δεν είμαστε.. τοιούτοι;  Γιατί προσωπικά τον εαυτό μου δεν τον αναγνωρίζω στα εξ ων συνετέθη ο Ελληνάρας του περιοδικού.

 

3. Και άλλο ένα καλό «κομμάτι» από τον καθεστωτικό τύπο

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ] Φάτε µάτια ψάρια

Του Ηλία Π. Γεωργάκη

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 4 Ιανουαρίου 2011 στα ΝΕΑ

H τηλεόραση αποδείχθηκε το καλύτερο φάρµακο για την οικονοµική κρίση. Από το πρωί µε τη δροσούλα γίνεται, δωρεάν, η ενηµέρωση από τα πρωινάδικα για ό,τι συµβαίνει στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσµο. Κατά το µεσηµέρι µαθαίνεις, πάντα δωρεάν, για τα κουτσοµπολιά. Και προς το βραδάκι εκτός από τις ειδήσεις (βουτηγµένες στη µιζέρια, στην απόγνωση και στην υπερβολή) έχεις τη δυνατότητα επιλογής δεκάδων ταινιών και σίριαλ. Πάντα δωρεάν. Και αν έρχεται Σαββατοκύριακο, µπορείς να ρίξεις και κανέναν χορό, κανένα ζεϊµπέκικο µε τις µουσικές εκποµπές αλλά και να δοκιµάσεις ό,τι έδεσµα και γλυκό τραβάει η ψυχή σου µε τις εκποµπές µαγειρικής. Οι άνθρωποι βλέπουν ότι η κρίση έχει γονατίσει την κοινωνία και προσφέρουν – αφιλοκερδώς –ψυχαγωγία και φαγητό, άρτο και θεάµατα.


Εκείνο πάντως που µε συγκλονίζει είναι τα σίριαλ. «Κισµέτ», «Το Νησί», τα «Ασηµένια φεγγάρια», οι «Χίλιες και µια νύχτες». Με το δάκρυ να τρέχει κορόµηλο. Βρίσκουµε αφορµή να κλάψουµε. Οχι για την κατάντια µας. Αλλά για τους πρωταγωνιστές. Οπως και µε τις εκποµπές ψυχαγωγίας. ∆ιασκεδάζουµε βλέποντας τους πρωταγωνιστές να διασκεδάζουν. Και τρώµε µοναδικά πιάτα και γλυκίσµατα.

Μάλιστα, τις προάλλες µε το τέλος, του «Μάστερ σεφ», ήπια τρεις σόδες απανωτά αφου είχα σκάσει στο φαγητό. Και φυσικά προβληµατιζόµαστε από τα ριάλιτι για το κακό χάλι της οικονοµίας, για την πτώχευση, το χρέος και το ευρώ. Το κακό µας το... ευρώ. Η τρόικα είναι παντού. Στο σπίτι µας, στην τσέπη µας, στις συντάξεις. Βουλιάζουµε χωρίς να αλλάζουµε. Πίκρα, απόγνωση, οργή, θυµός, Και µε τις ηλικιωµένες γυναίκες να είναι σε φοβερό δίληµµα τι να κάνουν το κοµπόδεµά τους. Να το βάλουν στην τράπεζα ή να το κρύψουν στο σπίτι αφού και τα δυο κρύβουν κινδύνους; Αισθάνοµαι να καταρρέω, κάπως σαν τη Μανωλίδου.

Οµως στο τέλος καταλαβαίνω πως θα πρέπει να δοξάσουµε τον Θεό που υπάρχει η τηλεόραση. Και τρώµε, και χορεύουµε, και περνάµε την ώρα µας. Και αισθανόµαστε ευτυχισµένοι έστω και µέσω της εικονικής πραγµατικότητας, µε αέρα τηλεοπτικό, ήτοι κοπανιστό.

 

Τελευταία ανανέωση ( 10.01.11 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
ENGLISH MENU
Front Page
Our id
Teaching lectures
Historical events
Historical pages
Facts
Newspaper
Blog
Search
E-mail


© 2005 – 2024 HOMO NATURALIS