1. "...ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ,ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ"' 21-5-2011 "Αποφασισµένος να υιοθετήσει προτάσεις της αντιπολίτευσης ο Γιώργος Παπανδρέου για να βγει η χώρα από την κρίση. Συναίνεση α λα καρτ για την οικονοµία
Ανοικτό πεδίο για πολιτικές συγκλίσεις – έστω µε όρια και αστερίσκους – αφήνουν σε κυβέρνηση και αξιωµατική αντιπολίτευση, ενόψει των συναντήσεων του Πρωθυπουργού µε τους πολιτικούς αρχηγούς. Ο Γιώργος Παπανδρέου εµφανίζεται αποφασισµένος να υιοθετήσει προτάσεις της αντιπολίτευσης, ακόµη και για αλλαγές στην ακολουθούµενη οικονοµική πολιτική, προκειµένου να διαµορφωθεί ένα συναινετικό πολιτικό πλαίσιο για την αντιµετώπιση της οικονοµικής κρίσης. "(ΜΜΕ)
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ ΤΩΝ "ΑΡΧΗΓΩΝ" ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΟΥΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. 20-5-2011
Οπρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Οµπάµα τάχθηκε δηµόσια χθες για πρώτη φορά υπέρ της δηµιουργίας παλαιστινιακού κράτους βασισµένου στα σύνορα του 1967 πριν από τον Πόλεµο των Εξι Ηµερών, κατά τον οποίο τοΙσραήλ κατέλαβε την Ανατολική Ιερουσαλήµ, τη ∆υτική Οχθη και τη Λωρίδα της Γάζας. Ο ΟΜΠΑΜΑ ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΚΑΘΕ ΕΧΕΦΡΩΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΖΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. Ο ΟΜΠΑΜΑ "ΓΡΑΦΕΙ "ΙΣΤΟΡΙΑ"!
19-5-2011 "Ο καθηγητής Γιάννης Πανούσης ορίζεται Συνήγορος του Τηλεθεατή" ΑΣΤΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΕ...ΑΣΤΕΙΑ ΘΕΣΗ. ΟΙ "ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΙ" ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ...ΑΛΥΣΣΟΔΕΝΟΝΤΑΙ.
"Από νωρίς το πρωί μέλη της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Οικονομικών. Ορισμένοι, δε, έχουν αλυσοδεθεί στην είσοδο του κτιρίου του υπουργείου Οικονομικών. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στα σχέδια ιδιωτικοποίησης της Επιχείρησης και ζητούν συνάντηση με τον Γ.Παπακωνσταντίνου".(MME)Φτού,φτού μη βασκαθείτε... ακτβιστές της λαμογιάς και της δεκάρας.
18-5-2011
"Ο Αιγύπτιος Σαΐφ αλ-Αντελ, ανώτατο στέλεχος της Αλ Κάιντα, αλλά πολύ κατώτερος του Αϊμάν αλ-Ζαουάχρι ανέλαβε προσωρινά επικεφαλής της οργάνωσης, μετά το θάνατο του Οσάμα μπιν Λάντεν στις 2 Μαΐου στο Πακιστάν".(MME) Αν ο προσωρινός ηγέτης της Αλ Κάιντα είναι τελικά και ο... μόνιμος (για πόσο;) και αν ο Καντάφι "πληρώσει" για το αιματοκύλισμα στη Λιβύη, τότε πιθανότατα οι "Αδελφοί Μουσουλμάνοι" της Αιγύπτου... αναγορεύονται στον υπ΄αριθ, ένα ύποπτο της παράδοσης του Μπιν Λάντεν στους Αμερικανούς. ΄Ιδωμεν! 16-5-2011 «Εζησα με την προοπτική ενός πρόωρου θανάτου τα τελευταία 49 χρόνια. Δεν φοβάμαι το θάνατο, αλλά δεν βιάζομαι κι όλας να πεθάνω. Υπάρχουν τόσο πολά που θα ήθελα να κάνω πρώτα», δήλωσε στον Guardian ο Stephen Hawking."Ο εγκέφαλος είναι ένας υπολογιστής που θα σταματήσει να δουλεύει, μόλις χαλάσουν τα μέρη που τον απαρτίζουν. Δεν υπάρχει Παράδεισος ή μεταθανάτια ζωή για χαλασμένα κομπιούτερ, Πρόκειται για ένα παραμύθι που απευθύνεται σε ανθρώπους που φοβούνται το σκοτάδι». Ο Stephen Hawking ε
"Δεν φοβάμαι το θάνατο, αλλά δεν βιάζομαι κι όλας να πεθάνω" .Σοφές κουβέντες από ένα "γίγαντα" διανοούμενο .
2. "ΔΡΩΜΕΝΑ" ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΥΛΗ 21-5-2011 *** "Τι ξέρουµε για την Οφηλία; Ο ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ δηµοσίευσε την Πέµπτη το πραγµατικότης όνοµα προκαλώντας έντονεςαντιδράσεις στην άλλη πλευράτου Ατλαντικού. Ονοµάζεται Ναφισάτου Ντιάλο, είναι από τη Γουινέα, µετανάστευσε στις ΗΠΑ µαζί µετον έµπορο σύζυγό της το 1998, είναιπια διαζευγµένη, έχει µια 15χρονη κόρη, ζούσε στο Μπρονξ αλλά τώρα µένει αλλού, υπό αστυνοµική προστασία. Το όνοµα Οφηλία το υιοθέτησε προφανώς για λόγους ευκολίας, όταν άρχισε να εργάζεται στο «Sofitel», προ τριετίας. Το µόνο που µπορούµε να πούµε µετά βεβαιότητας είναι πως οι συνήγοροι του Στρος-Καν θα κοσκινίσουν το παρελθόν της ώστε να υπονοµεύσουν την αξιοπιστία της. Ηδη, µε έναν ιδιαίτερα άκοµψο τρόπο, την αποκάλεσαν λίγο - πολύ κακάσχηµη– αν και µια γειτόνισσατην περιέγραψεως «καλλονή» κι έναςοδηγός ταξί που τη γνωρίζει, έκανε λόγο για «µεγάλο στήθος και ωραίους γλουτούς». Η δικαστική µάχη προαναγγέλλεται µακρά – και βρώµικη."(MME) 1.BIOMHXANIA ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ" ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΜΑΖΑΣ: ΘΕ(Α(ΜΑ-ΑΙΜΑ (και προπαντός) ΣΠΕΡΜΑ. 2. Στην ..άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η βαρβαρότητα της εξουσίας (όχι μόνο της δικαστικής) και στην εντεύθεν, η βαναυσότητα του εθνικισμού να "χτυπάνε μπιέλα". *** " Ξέσπασε πολιτική κρίση στο Ιράν
Πολιτική κρίση απρόβλεπτων διαστάσεων ξέσπασε στο Ιράν, καθώς σύμφωνα με το πρακτορείο FARS το Συμβούλιο Φρουρών της Επανάστασης, απαγόρευσε στον πρόεδρο Αχμαντινετζάντ να αναλάβει ο ίδιος το υπουργείο Πετρελαίου και να εκπροσωπήσει την Τεχεράνη στην επόμενη σύνοδο του ΟΠΕΚ. Πρόκειται για το σοβαρότερο επεισόδιο στον πόλεμο που μαίνεται τους τελευταίους μήνες ανάμεσα στο σύστημα εξουσίας του προέδρου και στη συντηρητική ιρανική ελίτ, που ελέγχεται από το σιιτικό ιερατείο. Τη Δευτέρα ο Αχμαντινετζάντ ανέλαβε αυτοπροσώπως το υπουργείο Πετρελαίου ώστε να παραστεί στη σύνοδο υπουργών Ενέργειας του ΟΠΕΚ, στις 8 Ιουνίου στη Βιέννη. Προηγουμένως απομάκρυνε τον υπουργό Μασούντ Μιρκαζεμί, με σκοπό να τον αναπληρώσει προσωρινά για τρεις μήνες, ώσπου να ορίσει τον αντικαταστάτη του."(MME) "ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ"- ΑΧΜΑΝΤΙΝΕΤΖΑΝΤ, "ΠΑΙΖΕΤΑΙ" ΣΤΑΝΤΑΡΤ 1 ΚΑΙ ΜΕ... ΣΤΟΙΧΜΑ.
*** " Διαμαντοπούλου: «Είμαστε σε πόλεμο»«Είμαστε σε πόλεμο», τόνισε η υπουργός, «και δεν έχουμε περιθώρια ούτε για αφέλειες, ούτε για ανοησίες. Πρέπει να βρούμε τρόπους να ανταποκριθούμε στα χρέη μας και να αντιμετωπίσουμε την κρίση».(MME).Σίγουρα είμαστε σε πόλεμο,κυρία υπουργέ. Γι΄αυτό, όπως έχουμε γράψει και παλιότερα, θα παραπεμφθεί ΟΛΗ η κυβέρνησή σας για "ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ". Και η "ώρα ήγγικε",να ξέρετε.
20-5-2011 *** Ο «αμαρτωλός Έλληνας πληρώνει» είναι ο τίτλος άρθρου των γερμανικών Finacial Times, στο οποίο ο οικονομικός αναλυτής της εφημερίδας υποστηρίζει ότι η Γερμανία έχει επωφεληθεί περίπου 10 δισ. ευρώ από την κρίση χρέους της Ελλάδας. Ο επικεφαλής οικονομικός αναλυτής των γερμανικών Financial Times, Τόμας Φρίκε τονίζει στο άρθρο του ότι για τα κεφάλαια που έλαβε η Ελλάδα, οφείλει να καταβάλει τόκο. Επισημαίνει ότι ήδη τα κέρδη από την πώληση ομολόγων προς την Ελλάδα κατ' εντολήν της γερμανικής κυβέρνησης, ανέρχονται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ. Σε αυτά συνυπολογίζει και το κέρδος που προκύπτει από το γεγονός ότι οι επενδυτές στρέφονται προς τα γερμανικά ομόλογα, εξαιτίας της δυσπιστίας τους έναντι ομολόγων των υπερχρεωμένων χωρών της Ευρωζώνης. Παράλληλα, αναφέρει ότι το επιτόκιο μακροπρόθεσμου δανεισμού της Γερμανίας έχει πέσει στο 3,5%, με συνέπεια το χρέος της να έχει μειωθεί, ενώ προκύπτουν και κέρδη, λόγω της συμμετοχής της Γερμανίας στην ΕΚΤ, η οποία πούλησε ομόλογα στην Ελλάδα. «Αν δεν υπήρχε η ελληνική κρίση, κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε» υποστηρίζει ο Φρίκε, προσθέτοντας ότι η ελληνική κρίση συμπίεσε και το ευρώ, το οποίο σε αντίθετη περίπτωση πιθανόν να είχε εκτιναχθεί πολύ υψηλότερα, λόγω της τρέχουσας αδυναμίας του δολαρίου.
Η υποχώρηση του ευρώ όμως κατέστησε πιο ανταγωνιστικά τα γερμανικά προϊόντα, τονώνοντας τις εξαγωγές τους. Από όλα τα παραπάνω, ο Φρίκε θεωρεί ότι προκύπτει κέρδος 10 δισ. ευρώ για την Γερμανία, λέγοντας μάλιστα ότι «οι Γερμανοί βουλευτές διαμαρτύρονται για το ότι δεν μπορούν άλλο να συναινούν στην παροχή βοήθειας (σ.σ. προς την Ελλάδα), καθώς έχουν φτάσει στο όριό τους. Ωστόσο, μέχρι τώρα μόνο οι Έλληνες πρέπει να πληρώσουν περισσότερους φόρους. Η Γερμανία δεν έχει πληρώσει ακόμα τίποτα. Αντίθετα, έχει ήδη αποκομίσει κέρδος από την κρίση. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αποκαλύψει ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών στον λαό». ΄Αντε, καλοφάγωτα! Αλλά ,ξέρετε τί λέμε εμείς εδώ; "Ανεμομαζώματα διαβολοσκορπίσματα". Γι΄αυτό, "πάταξον μεν, άκουσον δε" τον ανόητον ΄Ελληνα ή, επί το νεοελληνικότερον, "φάγετε μεν, δότε δε" κανένα ψίχουλο και σ΄άλλους. ***"...Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει ο 89χρονος Αμερικανός ιεροκήρυκας Χάρολντ Κάμπινγκ. Μάλιστα, σε αντίθεση με το Νοστράδαμο και με τους Μάγια, ο Κάμπινγκ δε διστάζει να γίνει πολύ συγκεκριμένος και να προφητεύσει όχι απλά το έτος, ούτε απλά την ημέρα, αλλά ακόμη και την ώρα της συντέλειας του κόσμου. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τον 89χρονο (συνταξιούχο πολιτικό μηχανικό) από την Καλιφόρνια, στις 21 Μαϊου του 2011 και ώρα 6 το απόγευμα (ώρα Καλιφόρνια, δηλαδή στις τέσσερις τα ξημερώματα της 22ης Μαϊου ώρα Ελλάδος) είναι προγραμματισμένο να ανοίξουν οι ουρανοί και το 2% του πληθυσμού της γης να μεταφερθεί στον παράδεισο. Όσο για το υπόλοιπο 98%, αυτό πρόκειται να καταλήξει εξπρές στην κόλαση" (ΜΜΕ)
Δεν ξέρω εσείς, εμείς πάντως εξασφαλίσαμε εισιτήριο πρώτης θέσης για παράδεισο. Τον ακριβοπληρώσαμε, βέβαια τον Ερμή (είχαμε κάτι οικονομίες στην "πάντα" για τα στερνά μας), αλλά χαλάλι. Μην καταντήσουμε και Μένιπποι και μας κάνουν και "σειρά" στο Μέγκα...Μεγάλη ξεφτίλα! ΄Αντε γεια, εσείς της "γης οι κολασμένοι". Τί νομίζατε; Χωρίς γερό μπαξίσι δεν έχει ούτε παράδεισο. (Ρωτάτε και τους ανάδελφούς μας ΄Ελληνες). ι αν δεν το καταλάβατε,"όπου φτωχός και η μοίρα του",δηλαδή. 19-5-2011***Η απανταχού του κόσμου ανθρωπόμαζα, θορυβημένη από την ενσκήψασα οικονομική κρίση και πανικόβλητη από την απειλή της απώλειας της τροφής ("άρτος και θεάματα") με την οποία διατρέφεται αποκλειστικά, συσπειρώνεται, ιδρύει παγκόσμιο...δημοκρατικό κόμμα και δημοσιεύει...επαναστατικές προκηρύξεις, σαν αυτή που παραθέτουμε στη συνέχεια (ΕΤΣΙ ΤΑ "ΒΛΕΠΟΥΝ" ΑΛΛΟΙ). Ας σχολιάσουμε κάποια αποσπάσματα από το γλυκανάλατο κείμενο,που το διακινούν πολλοί, ειδικά μέσω του διαδικτύου, με περισσή προθυμία ομολογουμένως.
1. «Είμαστε απλοί άνθρωποι. Είμαστε σαν κι εσάς»
«Απλοί άνθρωποι; Και ποιοι είναι, δηλαδή, οι...σύνθετοι; Μήπως «απλοί» είναι ό,τι εμείς χαρακτηρίζουμε ως «ανθρωπόμαζα» ; Αυτή που μοναδική της έγνοια είναι ο «άρτος και τα θεάματα»; Μήπως στους «απλούς ανθρώπους» συμπεριλαμβάνετε κι εκείνους που "φτιάχνονται» με τις υπερδόσεις της βιομηχανίας της «ενημέρωσης» σε «θέ(α)μα, αίμα σπέρμα,που αφειδώς τους παρέχει; Γιατί εμείς, αν και...απλοί, δε σας γουστάρουμε καθόλου, αν είστε τέτοιοι.
2. «Κάποιοι είναι προοδευτικοί και κάποιοι άλλοι συντηρητικοί Μερικοί έχουν «πιστεύω», μερικοί δεν έχουν. Μερικοί έχουν συγκεκριμένη ιδεολογία, και άλλοι είναι απολίτικοι.»
Ώστε έτσι, ε; «΄Ολοι, κουτσοί στραβοί, στον ΄Αγιο Παντελεήμονα». Μαζί, λοιπόν, προοδευτικοί και συντηρητικοί, φασίστες και αριστεροί, ρατσιστές και όχι, παλιάνθρωποι και έντιμοι. Τί έχουμε να χωρίσουμε, αν κυκλοφορεί το χρήμα και όλοι βολευόμαστε επαρκώς; Γιατί αυτή είναι η ουσία της ιδεολογίας ή της απολίτικης σκέψης σας: Να «ρέει ο παράς». «Εν τη παλάμη και ούτω βοήσομεν» πως ΟΛΟΙ είμαστε αδέρφια! Εγώ, λοιπόν, γιατί δε σας γουστάρω που είσαστε τέτοιος αχταρμάς και...σεμνύνομαι πως δεν είμαι ένας από σας;
3. «Από τη διαφθορά των πολιτικών, των επιχειρηματιών, των τραπεζιτών... Από το ότι οι απλοί άνθρωποι αισθάνονται αβοήθητοι».
Σωπάτε, καλέ. Για όλα φταίνε οι πολιτικοί και οι τραπεζίτες; Σεις ανεύθυνοι και αθώοι.; Λες και δεν εκλέγετε εσείς τους πολιτικούς, λες και κάθε λαός δεν έχει την κυβέρνηση, τους δασκάλους, τους δικαστές και τους δημοσιογράφους που του αξίζουν. Από άλλους πλανήτες μας ξεφυτρώσανε όλοι τούτοι και δεν είναι «σάρκα από τη σάρκα σας και οστούν εκ των οστών» σας. Σεις πρώτοι είστε οι διεφθαρμένοι. Δείτε για παράδειγμα τους συμπατριώτες μου τους ΄Ελληνες. Πρώτοι στη λαμογιά, στο ρουσφέτι, στη δωροδοκία, στη διαφθορά. Αυτός ο απλός ΄Ελληνας-ζήτουλας, που δίνει τα πάντα για να βολευτεί σε μια θεσούλα, να κλέψει την επιδότηση, να ξεγελάσει την εφορία, να παρακάμψει την ουρά. Αυτός που παίρνει δάνεια, για να περνάει καλά ΤΩΡΑ και μετά «ας κόψουν το λαιμό» τους οι γενιές που έρχονται να τα ξοφλήσουν.
4.«Δημοκρατία σημαίνει κυβέρνηση του λαού (δήμος = λαός, κράτος = κυβέρνηση), και αυτό θα πρέπει να συμβαίνει».
Η δημοκρατία, όπως την εννοείτε σεις είναι από τα χειρότερα πολιτεύματα στην ιστορία. Σ΄ αυτή, αντί να προάγονται η ατομικότητα, η προσωπικότητα, η ελευθερία του πολίτη, ανθούν η μαζικότητα και η επιβολή της θέλησης των πολλών στους λίγους .Η δημοκρατία σας είναι μια στυγνή δικτατορία, η οποία διαφέρει από τις υπόλοιπες, γιατί η δική σας είναι ... «κοινοβουλευτική".
5.«Αν σαν κοινωνία μάθουμε να μην εμπιστευόμαστε αφηρημένες οικονομικές αποδόσεις που ποτέ δεν ωφελούν τους πολλούς, μπορούμε να εξαλείψουμε τις καταχρήσεις και τις ελλείψεις από τις οποίες σήμερα όλοι υποφέρουμε. Χρειάζεται μια ηθική επανάσταση».
Γιατί δεν κατονομάζετε τι είδους οικονομία θέλετε; Προφανώς αυτή που ήδη υπάρχει, της «αγοράς»,δηλαδή, του κέρδους. Πού παράγουν δέκα, για να ταϊζουν τους εκατό. Δε λέτε πως μισείτε την πρωτογενή-ιστορική οικονομία "της παραγωγής με τα δικά μου χέρια εκείνων που καταναλώνω". Και όσο για την...ηθική σας επανάσταση, τί θα έχει ως πρότυπο ή από πού θα εκπορεύεται: Θα προτείνετε εκείνη των θρησκευόμενων συντηρητικών συντρόφων σας που αναφέρετε : Μήπως να καλέσετε και τον πάπα να συμμετέχει στην...επανάστασή σας και να την ευλογήσει κιόλας,για να πιάσει; Γιατί όχι ;
6. «Για όλα τα παραπάνω, είμαι εξοργισμένος».
Εγώ δεν είμαι εξοργισμένος με αυτούς (πολιτικούς τραπεζίτες και λοιπούς), λιγότερο από σας. Είστε το ίδιο σιχαμένοι και σεις που ζείτε τη ζωή του «καναπέ» με το τηλεκοντρόλ και το ποντίκι στο χέρι, να ψάχνετε μανιωδώς για "θέ(α)μα, αίμα και σπέρμα".
Ο φυσικός άνθρωπος δεν έχει καμιά σχέση μαζί σας. Είστε ανθρωπόμαζα, είμαστε ΠΟΛΙΤΕΣ. Μας χωρίζει άβυσσος. Δε σας θέλουμε, όπως και εσείς εμάς. Καθαρές κουβέντες.
***"Ο οργανισμός της Αλ Κάϊντα έχει θέσει σε κυκλοφορία, μετά το θάνατο του Οσάμα μπιν Λάντεν, ένα ηχογραφημένο μήνυμα του πρώην ηγέτη της, το οποίο έχει αναρτηθεί στο προφίλ ιστοσελίδων της Τζιχάντ. Όπως ενημέρωσε η διεθνής υπηρεσία καταγραφής των διαδικτυακών τόπων, ακούγεται να εξαίρει τις επαναστάσεις που σαρώνουν τον Αραβικό κόσμο και εκφράζει τη χαρά του για τις νίκες των εξεγερμένων στην Αίγυπτο και την Τυνησία".(MME) Μια ακόμα επιβεβαίωση πως η Αλ Κάιντα είναι πίσω από τις πρόσφατες εξεγέρσεις στις Ισλαμικές χώρες, όπως επανειλημμένα ο Καντάφι υποστήριζε στην αρχή των εξεγέρσεων των αντιφρονούντων στη Λιβύη. ΄Οσοι, επομένως, σπεύδουν εύκολα να αποδώσουν επαναστατικά εύσημα σε φανατικές θρησκευτικές μάζες και να χαρακτηρίζουν επαναστατικά κινήματα κατευθυνόμενες "λαϊκές" εξεγέρσεις από κέντρα Ισλαμικών οργανώσεων, δε θα πρέπει να βιάζονται, πριν ξεκαθαρίσουν εντελώς τα πράγματα. Η αστράτευτη Ιστορία θα χαρακτηρίσει εκείνη με τα δικά της αυστηρά -αντικειμενικά κριτήρια το είδος αυτών των εξεγέρσεων. 18-5-2011"Πρόεδρος του Αρείου Πάγου: «Το πολιτικό σύστηµα έχει απαξιωθεί»
Κριτική στο πολιτικό σύστηµα άσκησε ο πρόεδρος του αρείου Πάγου Γιώργος Καλαµίδας σε συνέντευξή του στον περιφερειακό τηλεοπτικό σταθµό αχελώος TV. «Το πολιτικό σύστηµα έχει απαξιωθεί, πρέπει να ανακτήσει τη χαµένη του αξιοπιστία, αλλά αυτό αφορά την πολιτική και τους πολιτικούς», είπε µεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ανωτάτου ∆ικαστηρίου. Επίσης, υπεραµύνθηκε των συναδέλφων του επισηµαίνοντας ότι δηµιουργούνται εντυπώσεις εις βάρος τους από µία ή δύο υποθέσεις που απασχολούν τα µέσα ενηµέρωσης και καθυστερούν λόγω φόρτου εργασίας της ∆ικαιοσύνης".Είπαμε,τελευταία όλο ευχάριστες εκπληξεις μας είναι οι...υπηρέτες της Θέμιδος.΄Οπως ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου με την παραπάνω δήλωση.Περιμένουμε,όμως, και άλλες τέτοιες δηλώσεις και "εφ΄όλης της ύλης" μάλιστα. Αλλιώς, η παραπάνω θα αποδειχτεί μια δήλωση-βεντέτα,ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών πολιτικής και δικαστικής εξουσίας.Μακάρι να μην είναι αυτό.
17-5-2011 *** «Μαύρη Βίβλος» του Μνημονίου από τον ΣΥΝ "Τη «Μαύρη Βίβλο» του Μνημονίου παρουσίασε ο Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου με αφορμή την επέτειο ενός έτους από την ένταξη της Ελλάδας στον μηχανισμό δανεισμού από την τρόικα. Χαρακτήρισε μύθο την κυριαρχούσα άποψη ότι η κρίση οφείλεται στη διόγκωση του δημοσίου τομέα, εκτιμώντας ότι φτάσαμε ως εδώ λόγω της «χρεοκοπίας του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού σε διεθνές, ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο». Ειδικότερα για την Ελλάδα, ο πρόεδρος του Συνασπισμού απέδωσε την κρίση χρέους στις "παράλογες και υπερβολικές" αμυντικές δαπάνες και στη λεληλασία, όπως σημείωσε, του δημοσίου χρήματος "από κάθε λογής 'εργολάβους', 'προμηθευτές' και μεσάζοντες," και κυρίως στη φοροδιαφυγή και τη φορολογική ασυλία του κεφαλαίου και του μεγάλου πλούτου" (MME). "Τη «Μαύρη Βίβλο» του Μνημονίου παρουσίασε ο Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου με αφορμή την επέτειο ενός έτους από την ένταξη της Ελλάδας στον μηχανισμό δανεισμού από την τρόικα. Χαρακτήρισε μύθο την κυριαρχούσα άποψη ότι η κρίση οφείλεται στη διόγκωση του δημοσίου τομέα, εκτιμώντας ότι φτάσαμε ως εδώ λόγω της «χρεοκοπίας του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού σε διεθνές, ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο».Ειδικότερα για την Ελλάδα, ο πρόεδρος του Συνασπισμού απέδωσε την κρίση χρέους στις "παράλογες και υπερβολικές" αμυντικές δαπάνες και στη λεληλασία, όπως σημείωσε, του δημοσίου χρήματος "από κάθε λογής 'εργολάβους', 'προμηθευτές' και μεσάζοντες," και κυρίως στη φοροδιαφυγή και τη φορολογική ασυλία του κεφαλαίου και του μεγάλου πλούτου" (MME).Ως συνήθως, ΟΛΑ τα κόμματα, ή λένε ψέματα ή μισές αλήθειες (είναι χειρότερες κι από το ψέμα).Εν προκειμένω, στη «μαύρη βίβλο» του μνημονίου, γενικά και αόριστα, η κρίση του χρέους αποδίδεται, εκτός των άλλων, στη διόγκωση του δημοσίου τομέα και στη φοροδιαφυγή.Δε μας λες όμως, καλέ μας...μνημονιοπαρουσιαστή κύριε Τσίπρα:1.Πώς διογκώθηκε ο δημόσιος τομέας; Απάντηση αληθής: Εξαιτίας της πελατειακής σχέσης των κομμάτων με τους ψηφοφόρους τους, που τους διόριζαν σωρηδόν στο δημόσιο ή τους εξασφάλιζαν «υψηλές καρέκλες». Και δε μιλάμε μόνο για τα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας. ΣΥΝ και ΚΚΕ «βράζουν στο ίδιο καζάνι». Ναι, μεν δεν μπορούσαν να διορίσουν δικό τους κόσμο στο δημόσιο, νέμονταν, όμως, αλλιώς τα... αγαθά της εξουσίας. Να φέρουμε ένα παράδειγμα από την Εκπαίδευση: Στις επιλογές εκπαιδευτικών για στελέχωση διοικητικών ή άλλων θέσεων, τα μέλη της επιτροπής (ΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ, κ,λπ), που τους επέλεγαν (συνδικαλιστές των κομμάτων στην πλειοψηφία τους "αιρετοί", όπως λέγονται), είχαν προσυμφωνήσει πως κάθε κόμμα ,ανάλογα με τη κοινοβουλευτική του δύναμη, θα έπαιρνε και τις αντίστοιχες θέσεις, για να τις προσφέρει στα στελέχη του. Αν, ας πούμε, στην περίοδο της παντοδυναμίας του ΠΑΣΟΚ ,υπήρχαν προς διάθεση 100 θέσεις σχολικών συμβούλων, έπαιρνε το ΠΑΣΟΚ τις 60-65 και τις υπόλοιπες τις μοιράζονταν μεταξύ τους τα άλλα κόμματα . Δεν έχετε (προς επίρρωση των λεγομένων) παρά να δείτε τα ονόματα στις λίστες των σχολικών συμβούλων της εποχής εκείνης. Κι επειδή όλοι γνωρίζουμε όλους σ΄αυτό τον τόπο, θα μετρήσετε πόσοι ήταν πασόκοι, πόσοι του ΣΥΝ ή του ΚΚΕ .Με ονοματεπώνυμα, μιλάμε. (Και το ίδιο φυσικά συνέβαινε σε όλο το εύρος της δημόσιας διοίκησης και όχι μόνο στην Παιδεία) .2. Ποιοι συγκεκριμένα ήταν (είναι) φοροφυγάδες; Απάντηση αληθής: Πλην των δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων, που δεν μπορούν να αποκρύψουν τα εισοδήματά τους, ΟΛΟΙ οι λοιποί «ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι κ.λπ (με ελάχιστες εξαιρέσεις), ΚΛΕΒΟΥΝ. Αλλά, αν ακολουθήσουμε τον εξής λογικό συλλογισμό, πως ,δηλαδή, η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων (που δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν) κατέχουν τις θέσεις αυτές ρουσφετολογικά, όπως είπαμε πριν, (άρα κατά τεκμήριο είναι οπαδοί των δύο κομμάτων εξουσίας), πού καταλήγουμε; Πως πολλοί από τους φοροφυγάδες στην ιδιωτική οικονομία (που δεν ήθελαν ή δεν κατάφεραν να πάνε στο δημόσιο) ανήκουν και στα «μικρά» λεγόμενα κόμματα και όχι μόνο σε εκείνα της εξουσίας.΄Αρα… σύντροφοι, για να λέμε και «του στραβού το δίκιο», ΟΛΟΙ οι πελάτες των κομμάτων κλέβουν εξίσου και με την ίδια άνεση και δεν είδα ποτέ μου έναν αριστερό στην «αγορά» να είναι εντιμότερος φορολογούμενος από ένα δεξιό. Γι΄αυτό, συμβουλέψτε τον...αμετροεπή Τσίπρα πως «στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σκοινί».΄Ετσι, δηλαδή, για να λέμε τα «σύκα -σύκα και τη σκάφη -σκάφη». ***Αντιµέτωπη µε τη δικαιοσύνη είναι η αρετή Τσοχατζοπούλου, κόρη του πρώην υπουργού Εθνικής αµυνας ακη Τσοχατζόπουλου, η οποία παραπέµπεται στο Τριµελές Εφετείο αθηνών να δικαστεί για εκ προθέσεως παράλειψη υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης κατ’ εξακολούθηση. ∆ιετέλεσε πρόεδρος του ΠΙΚΠΑ µέχρι το 2005 και εκ του νόµου είχε την υποχρέωση να υποβάλλει δήλωση περιουσιακής κατάστασης όχι µόνο όσο χρόνο κατείχε τη θέση αυτή, αλλά και επί τρία συνεχόµενα έτη µετά την αποχώρησή της. Και ενώ ήταν συνεπής το πρώτο έτος µετά την αποχώρησή της, φέρεται κατά την κατηγορία ότι τα επόµενα δύο χρόνια δεν κατέθεσε τη σχετική αίτηση".(ΜΜΕ)΄Ακου ,πρόεδρος του ΠΙΚΠΑ η Αρετή! Και γιατί ,καλέ, η Αρετή (που, ως φαίνεται, μάλλον "αρετή" δεν είναι) έγινε πρόεδρος του ΠΙΚΠΑ; 8 εκατομμύρια ενήλικες είμαστε στη χώρα. ΄Αλλος αξιότερος από την κόρη του ΄Ακη δεν υπήρχε; Τελικά, "όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, από κάτω θα τον βρείς τον ΄Ακη και τους...περί αυτόν". Και επί τη ευκαιρία. Πότε θα "πάνε μέσα" και οι γόνοι των άλλων "επώνυμων" λαμογίων (ειδικά πανεπιστημιακών), που δίκην προίκας, δώρισαν στα βλαστάρια τους έδρες και θέσεις χρυσοφόρες, που αξιοκρατικά ανήκαν σε άλλους;
16-5-2011 *** "Στη Μονάδα Εγκαυμάτων του Γενικού Νοσοκομείου «Γ.Γεννηματάς» εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση ο 48χρονος τραυματίας από την επίθεση κουκουλοφόρων με βόμβες μολότοφ στο αστυνομικό τμήμα Εξαρχείων και τη λαϊκή αγορά στην οδό Καλλιδρομίου.Ο 48χρονος -ο οποίος προσπάθησε να βοηθήσει μία 55χρονη γυναίκα που πουλούσε λουλούδια στη λαϊκή- έχει υποστεί εγκαύματα γ΄βαθμού σε ποσοστό 40% και δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.(ΜΜΕ).Στη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τη ρατσιστική βία θα συμμετάσχουν άραγε και οι δράστες που έκαψαν ζωντανό τον άνθρωπο; Είναι ικανοί. ΄Εχουν τέτοια διαστρέβλωση υποστεί σήμερα οι έννοιες,ακόμα και οι λέξεις, που ακόμα και ένα πρεζόνι -κουκουλοφόρος των Εξαρχείων, μπορεί να αυτοαναγορευτεί σε αντιεξουσιαστή-αγωνιστή και να "το παίζει μούρη"... επανάστη. *** Σαρκοζί, Λεπέν θα καρπωθούν ανέλπιστα οφέλη από τις κατηγορίες κατά του σιοσαλιστή υποψηφίου προέδρου της Γαλλίας Ντοµινίκ Στρος - Καν για απόπειρα βιασμού. Οι υπερχρεωμένες χώρες του ΔΝΤ επίσης ,θα υποστούν τις συνέπειες από την αναμενόμενη δεξιά στροφή του ταμείου. Αν σ΄αυτά προστεθούν και οι χαρακτηρισμοί κάποιων καλοθελητάδων πως ο κατηγορούμενος είναι ...γυναικάς, άπιστος και μοιχός, όλα αυτά στη "σούμα" μας κάνουν να πιστεύουμε πως οι δηλώσεις του σοσιαλιστή Ζαν-Μαρί Λε Γκενή και της Κριστίν Μπουτέν, ηγέτιδος του Χριστιανικού ∆ηµοκρατικού Κόµµατος, πως η υπόθεση – το σκάνδαλο – βρωµάει, είναι στη σωστή κατεύθυνση.
"Μπόχα" made in USA σε συνεργασία με "πονηρούς" ;΄Ενα είναι σίγουρο: "Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον". Η αλήθεια θα αποκαλυφθεί κάποια στιγμή.
3.ΕΤΣΙ ΤΑ "ΒΛΕΠΟΥΝ" ΑΛΛΟΙ Κωνσταντίνος Καβάφης Στα νιάτα του ήταν κοσµικός και... τζογαδόρος! , Γράφει ο Μανώλης Πιµπλής ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΑ ΝΕΑ, Σάββατο 21 Μαΐου 2011 Νεαρός ήταν κοινωνικός και γήινος. Κυκλοφορούσε στην Αλεξάνδρεια, πήγαινε σε δεξιώσεις, είχε ασχοληθεί µέχρι και µε το χρηµατιστήριο αλλά και µε τα τυχερά παιχνίδια. Από τα 45 του και µετά όµως, ο Κωνσταντίνος Καβάφης σταδιακά περιόρισε την κοινωνική ζωή και δόθηκε στην ποίηση ολοκληρωτικά, σκηνοθετώντας το νέο του πρόσωπο. Κάποιους, όταν πεθαίνουν, οι άνθρωποι τους θυµούνται σε µια νεανική εκδοχή τους, άλλους ως ηλικιωµένους. Για τον Κωνσταντίνο Καβάφη, η εικόνα που έχει µείνει είναι ενός περίπου εκκεντρικού, αρκετά ηλικιωµένου ποιητή που ζούσε σε ένα διαµέρισµα σκοτεινό, µε κεριά και λάµπες πετρελαίου. Και είναι αληθινή αυτή η εικόνα. Στο διαµέρισµα της περίφηµης οδού Λέψιους, στην Αλεξάνδρεια, ο Καβάφης είχε αφαιρέσει όχι µόνο το ηλεκτρικό αλλά και το τηλέφωνο και το ραδιόφωνο. Πολλοί µιλούν για σκηνοθεσία. Μέσα στο σπίτι υπήρχαν πολύτιµα αλλά παµπάλαια πράγµατα, αποµεινάρια της οικογενειακής περιουσίας. Ενα σπίτι γεµάτο από αναµνηστικά, για τα οποία δεν δεχόταν ούτε να αλλάξουν θέση ούτε να αντικατασταθούν.
Οσο για το φως, όπως λένε άνθρωποι που µπήκαν στο διαµέρισµα αυτό, όπως ο Ι. Α. Σαρεγιάννης, έψαχνε συνεχώς να βρει τη σωστή του δόση. «Πότε άνοιγε, πότε έκλεινε, πότε µισόκλεινε τα παραθυρόφυλλα, τραβούσε ή µισοτραβούσε τους µπερντέδες, άναβε ή µισοκατέβαζε το φως της λάµπας του πετρελαίου, πρόσθετε ή ξανάσβηνε ένα ή και περισσότερα κεριά, υπέβαλλε µε ευγένεια σε κάθε επισκέπτη πού θα καθίσει. Το φως που ζητούσε κάθε φορά δεν αντιπροσώπευε έναν ορισµένο κανόνα φωτισµού. Η διάθεση της ηµέρας, η διεύθυνση που ήθελε να δώσει στην κουβέντα ή ίσως και τα παρόντα πρόσωπα θα του υπαγόρευαν σαν ανάγκη τον τόνο του φωτισµού της ηµέρας ή της βραδυάς του».
Αλλο τόσο αλήθεια είναι ότι δεν έζησε έτσι όλη του τη ζωή. Στη Λέψιους εγκαταστάθηκε το 1907, σε ηλικία 44 ετών, µαζί µε τον αδελφό του Παύλο, ο οποίος έφυγε στο εξωτερικό έναν χρόνο αργότερα. Ηταν η πρώτη φορά, στα 45 του, που ο ποιητής έµενε µόνος. Σταδιακά άρχισε να βγαίνει έξω όλο και λιγότερο και αφοσιώθηκε αποκλειστικά στην ποίηση. Το διαµέρισµα ήταν ανάµεσα σε µια κακόφηµη συνοικία _ µε καµιά εικοσαριά µπορντέλα _ και στο νοσοκοµείο της ελληνικής κοινότητας. Ανάµεσα στα πάθη και τον πόνο, δηλαδή, ανάµεσα στη ζωή και τον θάνατο. Ο θάνατος, άλλωστε, δεν πρέπει να έπαιξε µικρό ρόλο στις οριστικές του αποφάσεις. Τον πατέρα του τον είχε χάσει όταν ήταν µόλις επτά ετών, αλλά την τελευταία εκείνη δεκαετία είχε χάσει πολλούς δικούς του ανθρώπους. Τη µητέρα του Χαρίκλεια το 1899 και τρία από τα οκτώ αδέλφια του ανάµεσα στο 1900 και το 1905.
Τα προηγούµενα χρόνια ήταν όµως πολύ διαφορετικός: τριγυρνούσε σε δεξιώσεις _ συχνά µε εκκεντρικές εµφανίσεις _ και ασχολιόταν ενεργά µετο χρηµατιστήριο. Επίσης έπαιζε τυχερά παιχνίδια! «Ηταν εγγεγραµµένος χρηµατοµεσίτης από το 1894 ώς το 1902» ενώ στα τυχερά παιχνίδια «κρατούσε “σηµειώσεις τζόγου” ώς το 1909», γράφει ο Μανόλης Σαββίδης. Αυτό του έδινε ένα πρόσθετο εισόδηµα, καθώς βιοποριζόταν από έναν απλό µισθό: ήταν το 1892 που µπόρεσε να προσληφθεί στον Tρίτο Kύκλο Aρδεύσεων του υπουργείου ∆ηµοσίων Εργων της Aιγύπτου, παίρνοντας θέση έκτακτου υπαλλήλου, αφού δεν είχε αιγυπτιακή ή βρετανική υπηκοότητα. Και να σκεφθεί κανείς ότι είχε βρετανική υπηκοότητα την οποία αποκήρυξε θέλοντας να κρατήσει µόνο την ελληνική. Εµεινε όµως, έστω ως έκτακτος, στη θέση του για τριάντα χρόνια.
Ωστόσο, τα οικονοµικά της οικογένειας όταν γεννήθηκε ήταν πολύ διαφορετικά. Η οικογένειά του, από την Κωνσταντινούπολη, είχε χρήµατα και αξιώµατα. Ενας του πρόγονος διετέλεσε γραµµατέας του Οικουµενικού Πατριαρχείου, δύο άλλοι ήταν κυβερνήτες του Ιασίου. Οι ρίζες της οικογένειας απλώνονταν µέχρι την Τραπεζούντα, το Λονδίνο, τη Χίο, την Τεργέστη, τη Βενετία, τη Βιέννη. Ο πατέρας τού Κωνσταντίνου Καβάφη, ο Πέτρος - Ιωάννης, ήταν έµπορος που εκινείτο µεταξύ Λονδίνου, Λίβερπουλ και Αλεξάνδρειας. Εξ ου και µετά τον θάνατό του, η µητέρα του ποιητή Χαρίκλεια εγκαταστάθηκε για ένα διάστηµα µε τα παιδιά της στην Αγγλία.
Ενας συνδυασµός οικονοµικών δυσχερειών αλλά και πάθους για την τάξη και την τακτοποίηση έκανε τον Καβάφη να καταγράφει σχολαστικά µεγάλα και µικρά έξοδα, µεγάλες και µικρές εργασίες, καθηµερινές υποχρεώσεις που τις κατέτασσε σε ποικίλους πίνακες και καταλόγους. Το ίδιο πάθος για την τακτοποίηση, όπως βέβαια και ο προγραµµατισµός της υστεροφηµίας του, οδήγησε τον Κωνσταντίνο Καβάφη να κάνει πολλές διαφορετικές κατατάξεις των _ ίδιων πάντα _ ποιηµάτων του: ποιήµατα γραµµένα στην καθαρεύουσα, ποιήµατα αποκηρυγµένα, ατελή, γραµµένα στα γαλλικά, ποιήµατα των οποίων ο κεντρικός χαρακτήρας αφορά στην ιστορία ή στη θρησκεία.
Ο Κωνσταντίνος Καβάφης δεν τύπωσε ποτέ τα ποιήµατά του σε βιβλίο, και ας είχε προτάσεις γι’ αυτό. Ηθελε να τα δηµοσιεύει σε εφηµερίδες και περιοδικά, αλλά και να τα τυπώνει ιδιωτικά σε µονόφυλλα, δηµιουργώντας αυτοσχέδιες συλλογές που τις έδινε στους ενδιαφερόµε νους. Η πρώτη συλλογή µε τα 154 ποιήµατα του καβαφικού κανόνα δεν κυκλοφόρησε παρά µετά τον θάνατό του, µε επιµέλεια της Pίκας Σεγκοπούλου. Πέθανε την ηµέρα των 70ών γενεθλίων του, στις 29 Απριλίου 1933, ταλαιπωρηµένος από καρκίνο του λάρυγγα. Επιστροφή στην…Καβαφολαγνεία, λοιπόν (αν και μεταξύ μας ποτέ δε σταμάτησε εντελώς). Στην Ελλάδα οι Πασόκοι, ως λαμόγια και καιροσοκόποι ,αλλά και «φορείς» λογής, ανομολόγητων και μη, παθών την περίοδο της παντοδυναμίας τους, «έπιναν νερό" στο όνομα του Καβάφη. Οι πιο άσχετοι, τους κατηγορούσαν πως, ανακαλύπτοντας τον αλεξανδρινό ποιητή τα τσιράκια του Ανδρέα και της Δήμητρας Λιάνη, "πουλούσαν μούρη"(θυμηθείτε την αερσυνοδό που... εντρυφούσε στο Κούντερα) . Η αλήθεια είναι πως «όμοιος ομοίω αεί πελάζει». Ο Καβάφης ως ποιητής ,πέρα από το ομολογουμένως αριστοτεχνικό «πάντρεμα» της αρχαίας-καθαρεύουσας και νεοελληνικής γλώσσας,υπήρξε ένας «παρακμιακός» άνθρωπος, ελάχιστα διανοούμενος και καθόλου πολιτικός (έζησε περίφημες κοινωνικές επαναστάσεις, εξεγέρσεις, πολέμους,αλλά δε βρήκε ούτε μια λέξη να πει γι΄αυτά).΄Ενας εγωκεντρικός-εκκεντρικός, εσωστρεφής «γέρων»,που διψούσε για υστεροφημία και ζούσε για τη λαγνεία.
Οσο οι κάµερες καταδικάζουν τον Στρος-Καν τόσο φουντώνουν οι αµφιβολίες των Γάλλων Ο κρατούµενος Μ11642686Υ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: ΣΤΑ ΝΕΑ,Παρασκευή 20 Μαΐου 2011 Η µεταχείριση που επιφύλαξε στον DSK η αµερικανική ∆ικαιοσύνη τροµάζει. Παρακολουθήσαµε τη µιντιακή προετοιµασία µιας καταδίκης σεθάνατο. Οπως σε µια ταυροµαχία όπου ο ταύρος είναικαταδικασµένος να πεθάνει. Σε αυτή την περίπτωση, όµως, κανένας ταυροµάχος δεν διατρέχει κίνδυνο. Ο Στρος-Καν εµφανίστηκε σαν πληγωµένος ταύρος που γονατίζει στο έδαφος περιµένονταςτο τελευταίο χτύπηµα από το ξίφος του ταυροµάχου. Σε τι εξυπηρετεί η απευθείας µετάδοση της «σταύρωσής» του; Στο όνοµα της ισότητας! Στο όνοµα της διαφάνειας! Ιδού µε ποιοντρόπο ανακατεύονται, λασπώνονται και ατιµάζονται ευγενείς αρχές. Ισότητα; Ολοι οι πρωταγωνιστές αυτής της τελετής γνώριζαν ότι ο Στρος-Καν δεν είναιένας άνθρωπος σανόλους τους άλλους και ότι ποτέ δεν θα τον µεταχειριζόταν αµερόληπταη αγέλη των δηµοσιογράφων, των φωτογράφων και των καµεραµάν που τον περίµενε. Πρόκειται λοιπόν για οργανωµένη και εφαρµοσµένη ανισότητα. ∆ιαφάνεια; Μα ποια διαφάνεια! Ακουσε κανείς κάποιον δικαστή να δίνει στη δηµοσιότητα όλες τις λεπτοµέρειεςκαι τα στοιχεία; Ακριβώς αυτόείναι το τεκµήριο της αθωότητας: εάν αρνούµαστε την υπόθεση ότι είναι αθώος ένας κατηγορούµενος, πρέπει να δικαιολογήσουµε αυτή την άρνηση εξηγώντας ποια είναι τα στοιχεία σταοποία βασιζόµαστε. Είναι ουσιώδους σηµασίας. Εως τώρα, όµως, δεν έχει υποβληθεί κανένα στοιχείο. Ειπώθηκε µόνο ότι αν ο Ντοµινίκ Στρος-Καν βρίσκεται στη φυλακή, «δενείναι επειδήδεν έχει κάνει τίποτα». Απίστευτη λογική. Αυτότο άρθρο δεν προτίθεται να απαλλάξει έναν ένοχο ποδοπατώντας έναν αθώο. Θέλει να καταγγείλει ένα µιντιακόλιντσάρισµα.Αυτή η άποψή µας δεν θα αλλάξει ακόµη και ανο κατηγορούµενος αποδειχθεί ένοχος. Η φαλλοκρατική Γαλλία
Η φεµινίστρια συγγραφέας Κλεµαντίν Οτέν δηλώνει στην εφηµερίδα «La Repubblica»: Οι Γάλλοι δεν µπορούν να πιστέψουν ότιένας πλούσιος, µορφωµένος, ολοκληρωµένος άνθρωπος µπορεί να αποπειραθεί να βιάσει. Στο συλλογικό φαντασιακό, ο βιασµός συνδέεται µε έναν νεαρόµουσουλµάνο Αραβα των υποβαθµισµένων προαστίων. Κι όµως, σηµαντικές προσωπικότητες χρησιµοποιούν την εξουσία τους για να κακοποιήσουν γυναίκες, οιοποίες θατο σκεφτούν χίλιες φορές πριν καταγγείλουν το γεγονός. Κρίνοντας απότις αντιδράσεις αυτών των ηµερών στη Γαλλία, πώς να µπορείς να επικρίνεις τις γυναίκες που προτιµούν να σιωπούν; Εως σήµερα έχουν ακουστεί κυρίως οι φίλοι τουΝτοµινίκ Στρος-Καν. ∆ίπλα όµως σε έναν πιθανό αθώο υπάρχει ένα πιθανό θύµα, για το οποίο δεν µιλάει κανένας ή σχεδόνκανένας. Εχωακούσει ποταµούς σχολίων για την κάθοδο στην κόλαση του DSK, για τις προκριµατικές εκλογές των Σοσιαλιστών, για την κατωτερότητα του δικαστικού συστήµατος των ΗΠΑ. Αλλά δεν έχω ακούσει κανέναν να αφιερώνει τη σκέψητου σε εκείνη τηνκοπέλα,η οποίαθα µπορούσε ναλέει τηναλήθεια –όσο κι αν ακούγεται απίστευτο σε κάποιους. Τοτεκµήριο τηςαθωότητας του διάσηµου κατηγορούµενου δεν θα έπρεπε να µετατρέψει την ίδια, σχεδόν αναµφίβολα, σεπληρωµένη ψεύτρα.
∆εν καταλαβαίνωτο επιχείρηµα «µια ιδιοφυΐα δεν µπορεί να έκανε µια τέτοια ανοησία» ή «ήταν πάντα ένας Καζανόβας». Αυτές οι ηλιθιότητες αποδεικνύουν µέχρι σε ποιο βαθµό παραµένει η Γαλλία φαλλοκρατική, έτοιµη να υποβαθµίσει ένα φοβερό έγκληµα όπως είναι ο βιασµός. Αυτό πουµε κάνει να αγανακτώ περισσότερο είναι η σύγχυση ανάµεσα στην κατάκτηση και τη σεξουαλική κακοποίηση. Η τηλεοπτική µαρτυρία της Τριστάν Μπανόν ήταν συγκλονιστική.Η κοπέλα έλεγε ότι κατέληξενα παλεύει στο πάτωµαγια να αποφύγει τον Στρος-Καν πουτης είχε βγάλει το σουτιέν καιπροσπαθούσενα της βγάλει το παντελόνι και οι υπόλοιποι στο στούντιο τηνακούνε σαν να µηνσυµβαίνειτίποτα, µε ένα ύφος «πολύ φλογερός τύποςαυτός ο DSK». Ακόµη όµως και τώρα η πρώην υπουργός Κριστίν Μπουτάν δήλωσε ότι «βέβαια είναι ένας σφριγηλός άνδρας». Και µετά µας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η Μπανόν δεντον µήνυσεαµέσως. Μια εφηµερίδα είχε τίτλο «Ο άνδρας που αγαπούσε πολύ τις γυναίκες». Είναι προφανές ότι δενκατάλαβε τίποτε. Οποιος αγαπάει τις γυναίκες δεν βιάζει. Ο Στρος-Καν µπορεί ναείχε 10.000 ερωµένες στη ζωή του, είναι δικήτου υπόθεση. Η βία όµωςείναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Τηλεοπτικός διασυρµός και πολιτικά απωθηµένα O αρθρογράφος Aντριαν Χάµιλτον γράφει στην εφηµερίδα «The Independent»:
Ο Ντοµινίκ Στρος-Καν δεν έχει δικαστεί για κανένα από τα σεξουαλικά εγκλήµατα που του αποδίδονται, πόσω µάλλον κριθεί ένοχος.
Ο δηµόσιος εξευτελισµός και η προφυλάκιση δεν µπορεί να είναι η «τιµωρία» για εγκλήµατα που δεν έχουν εκδικαστεί, και για τα οποία µέχρι να συµβεί αυτό θεωρείται αθώος. Μπορεί να υποστηρίξει κανείς πως είναι απλώς ο αµερικανικός τρόπος. Το αµερικανικό δικαστικό σύστηµα, και το άγριο φως των καµερών υπό τις οποίες λειτουργεί, προωθεί µια εσκεµµένη απαξίωση του κατηγορουµένου και τη δηµόσια αποκάλυψη κάθε ενοχοποιητικής λεπτοµέρειας µιας υπόθεσης πριν αυτή φτάσει στο δικαστήριο. Υπάρχει όµως κάτι ιδιαζόντως ταπεινωτικό στην αντιµετώπιση του ΣτροςΚαν. Μπορεί τα κίνητρα της πολιτικής, από την αµερικανική πλευρά, να είναι σε µεγάλο βαθµό εγχώρια – οι γενικοί εισαγγελείς είναι συνήθως πολιτικοί εν τω γίγνεσθαι – αλλά οι Γάλλοι σίγουρα θα το εκλάβουν ως µια εσκεµµένη προσβολή του έθνους τους. Η βλάβη στη φήµη της χώρας, θα µπορούσε να επιχειρηµατολογήσει κανείς, δεν προκλήθηκε από τα δικαστήρια της Νέας Υόρκης αλλά από τις πράξεις που βαρύνουν τον κατηγορούµενο. Οµως οι Γάλλοι δεν κάνουν εντελώς λάθος όταν υποψιάζονται εµπάθεια. Υπάρχει µια τάση αντεπίθεσης σε µια Αµερική που ένιωθε µειωµένη στα µάτια φίλων και εχθρών.
Οι Γάλλοι αποτελούν προσφιλή στόχο ταπεινωτικών σχολίων από τότε που αρνήθηκαν να συµµετάσχουν στον πόλεµο του Ιράκ. Η «υπόθεση DSK» θα παίξει κι αυτή τον ρόλο της στη σταθερή διάβρωση των διατλαντικών σχέσεων που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια. Πέραν αυτού, όµως, είναι σε τελική ανάλυση µια ανθρώπινη ιστορία ιψενικής τραγικότητας. Οπως και αν εξελιχθεί δικαστικά η υπόθεση, η υπόληψη του Στρος-Καν και οι πολιτικές φιλοδοξίες του έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα.
Το τεκµήριο της αθωότητας του διάσηµου κατηγορουµενου δεν θα έπρεπε να µετατρέψει την 32χρονη καµαριέρα, σχεδόν αναµφίβολα, σε πληρωµένη ψεύτρα TO KEIMENO ΤΗΣ...ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ (ΜΜΕ, 19-5-2011) Είμαστε απλοί άνθρωποι. Είμαστε σαν κι εσάς: άνθρωποι που κάθε πρωί πηγαίνουν να σπουδάσουν, να εργαστούν ή να βρουν δουλειά, άνθρωποι που έχουν οικογένεια και φίλους. Είμαστε άνθρωποι που εργάζονται σκληρά κάθε ημέρα για να ζήσουν και να προσφέρουν ένα καλύτερο μέλλον στους γύρω μας. Κάποιοι από εμάς είναι προοδευτικοί, κάποιοι άλλοι συντηρητικοί. Μερικοί έχουν «πιστεύω», μερικοί δεν έχουν. Μερικοί έχουν συγκεκριμένη ιδεολογία, και άλλοι είναι απολίτικοι. Ολοι μας όμως είμαστε ανήσυχοι και θυμωμένοι από τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις που βλέπουμε γύρω μας. Από τη διαφθορά των πολιτικών, των επιχειρηματιών, των τραπεζιτών... Από το ότι οι απλοί άνθρωποι αισθάνονται αβοήθητοι. Αυτή η κατάσταση μας πληγώνει όλους καθημερινά. Ομως αν ενωθούμε μπορούμε να την αλλάξουμε. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε το χτίσιμο μιας καλύτερης κοινωνίας. Πιστεύουμε ότι: Προτεραιότητα για κάθε προηγμένη κοινωνία πρέπει να είναι η ισότητα, η πρόοδος, η αλληλεγγύη, η ελευθερία της συμμετοχής στον πολιτισμό, την οικολογική βιωσιμότητα και την ανάπτυξη, την ευημερία και την ευτυχία των ανθρώπων. Υπάρχουν βασικά δικαιώματα που πρέπει να προστατεύονται στην κοινωνία μας: το δικαίωμα στη στέγαση, την απασχόληση, τον πολιτισμό, την υγεία, την εκπαίδευση, την πολιτική συμμετοχή, την ελεύθερη προσωπική ανάπτυξη, τα δικαιώματα του καταναλωτή, το δικαίωμα για μια υγειή και ευτυχισμένη ζωή. Με τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα η κυβέρνηση και το οικονομικό μας σύστημα αδυνατούν να αντιμετωπίσουν αυτές τις προτεραιότητες και αυτό αποτελεί πλέον εμπόδιο για την πρόοδο των ανθρώπων. Δημοκρατία σημαίνει κυβέρνηση του λαού (δήμος = λαός, κράτος = κυβέρνηση), και αυτό θα πρέπει να συμβαίνει. Αντίθετα, ξέρουμε όλοι ότι το πολιτικό μας σύστημα δεν θέλει καν μας ακούσει. Το καθήκον τους θα έπρεπε να είναι να μεταφέρουν τη φωνή μας στα εθνικά και διεθνή θεσμικά όργανα, να διευκολύνουν την συμμετοχή των πολιτών μέσα από κανάλια άμεσης επικοινωνίας, να λειτουργούν προς όφελος της ευρύτερης κοινωνίας και όχι υπέρ των πλουσίων που ευημερούν εις βάρος μας, όχι ακολουθώντας πιστά μονάχα τις προσταγές των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων τα οποία έχουν επιβάλει τη δικτατορία και την κομματοκρατία. Η συγκέντρωση της εξουσίας στα χέρια των λίγων παράγει ανισότητα, προκαλεί εντάσεις, φέρνει αδικία, η οποία οδηγεί στη βία. Κι εμείς την απορρίπτουμε. Το απαρχαιωμένο οικονομικό μοντέλο παγιδεύει την ατμομηχανή της κοινωνίας μέσα σε ένα φαύλο κύκλο όπου οι λίγοι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι πολλοί βουλιάζουν στη φτώχεια τη μιζέρια. Και έτσι καταρρέουμε. Μοναδικός σκοπός του συστήματος είναι η συσσώρευση κεφαλαίων σε βάρος της αποτελεσματικότητας και της ευημερίας της κοινωνίας. Η σπατάλη πόρων οδηγεί στην καταστροφή του πλανήτη, δημιουργώντας ανεργία και οι καταναλωτές πολίτες αποτελούν μέρος του κέντρου βάρους σε ένα μηχάνημα σχεδιασμένο να εμπλουτίσει μια μειοψηφία που δεν ξέρει τις ανάγκες μας. Είμαστε ανώνυμοι αλλά χωρίς εμάς τίποτα δεν θα μπορούσε να υπάρξει, καθώς εμείς κινούμε τον κόσμο. Αν σαν κοινωνία μάθουμε να μην εμπιστευόμαστε αφηρημένες οικονομικές αποδόσεις που ποτέ δεν ωφελούν τους πολλούς, μπορούμε να εξαλείψουμε τις καταχρήσεις και τις ελλείψεις από τις οποίες σήμερα όλοι υποφέρουμε. Χρειάζεται μια ηθική επανάσταση... Είμαστε άνθρωποι, όχι προϊόντα σε μια αγορά… Για όλα τα παραπάνω, είμαι εξοργισμένος. Νομίζω ότι μπορώ να το αλλάξουμε. Νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω. Ξέρω ότι μαζί μπορούμε.
Παρέα με εμάς. Είναι δικαίωμά σας.
|