Statistics |
Επισκέπτες: 2453401
|
|
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΣΑΡΚΑ ΣΕ ΣΕΡΝΙΚΑ "ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΑ" |
26.02.13 |
"Πρέβεζα: Αβάσταχτος πόνος για τον θάνατο φοιτήτριας από νευρική ανορεξία!Η 27χρονη φοιτήτρια που υπέφερε από νευρική ανορεξία ''λύγισε'' και βύθισε στο πένθος συγγενείς και φίλους στην Πρέβεζα - Είχε εισαχθεί στη νομική με μια από τις καλύτερες βαθμολογίες..Φεύγοντας από το χωριό όπου είχε μεγαλώσει, την Αμμουδιά, πήγε στην Αθήνα για να σπουδάσει και τότε άρχισε και το βασανιστήριο που την ταλαιπώρησε μέχρι και τις τελευταίες μέρες της ζωής της."(MME) Θύμα κι αυτή η άμοιρη του σεξισμού και των μοντέλων-προτύπων ομορφιάς που έχει καθιερώσει η διεθνής αγορά του καπιταλισμού. Ούτε και οι καλές βαθμολογίες της την έσωσαν από τη διάπραξη της βλακείας να βάλει τη ζωή της "ενέχυρο" μιας φτιαχτής, κατευθυνόμενης εξωτερικής εμφάνισης-ομορφιάς. Χαράμισε τη ζωή της, την πέταξε στην κυριολεξία στα "σκουπίδια" για χάρη της φτενής μέσης, των γοφών χωρίς κυτταρίτιδα και της αδηφάγας μανίας (κι αυτή τεχνητή και υποβολιμιαία) των φαλοκρατών που απαιτεί η γυναικεία σάρκα να έχει συγκεριμένες προδιαγραφές ,για να είναι επιθημητή και "καταναλώσιμη". Να ήταν η μόνη; Μια μεγάλη μερίδα γυναικών στις κοινωνίες της ευμάρειας είναι δέσμια στις απαιτήσεις και τις προσταγές της καπιταλιστικής αγοράς , συμπεριφορά που έρχεται σε καταφανή αντίθεση με τη Φύση και τους νόμους της.Και , δυστυχώς, τη γυναίκα, "εξ απαλών ονύχων" ακόμα, ειδικά στις δυτικές λεγόμενες κοινωνίες, την προετοιμάζουν από το ίδιο της το σπίτι να συμπεριφέρεται ως "εμπόρευμα". Να μάθει και να συνηθίσει να εκθέτει τα κάλλη τους δίκην βιτρίνας καταστήματος, ως δέλεαρ-εισιτήριο επιτυχίας όχι μόνο ερωτικής-οικογενειακής, αλλά και επαγγελματικής. Κι αυτό,γιατί η ιδιαίτερη επιμέλεια και ενασχόληση με την ομορφιά της, την καθιστούν μοναδική , ξεχωριστή από τις άλλες, ανεβάζουν τις "μετοχές" της στο σεξιστικό χρηματιστήριο, που αυτό με τη σειρά του ,της δίνει την ευχέρεια-δυνατότητα,να ανεβάζει την αξία των μετοχών της, ή να "χρεώνει" πολύ ακριβά τον (ανόητο) πελάτη άντρα ή εργοδότη που θα είχε την...απαίτηση να ξεκινήσει διαπραγμάτευση για την αγορά του εμπορεύματος.Η εμπορευματοποίηση αυτή της γυναίκας ,πέρα από την ανατροπή των κοινωνικών ισορροπιών και άλλων παρεμφερών παρενεργειών, έχει και τεράστιο οικονομικό κόστος για την ίδια τη γυναίκα-θύμα, την οικογένεια ,αλλά και την "κοινή" οικονομία, αφού στο βωμό της ομορφιάς ξοδεύονται απίστευτα ποσά. Η οικονομική κρίση είναι το αποτέλεσμα μιας σειράς αιτιών, μια από τις οποίες είναι και η αλόγιστη καταναλωτική μανία των ανθρώπων και ειδικά των γυναικών. Μια παλιότερη γαλλική στατιστική (πριν τη γενικευμένη στην Ευρώπη οικονομική κρίση) είχε δείξει πως μια γυναίκα που περπατά στο δρόμο για βόλτα ή βγήκε το βράδυ για "διασκέδαση" έχει ξοδέψει για να είναι σεξουαλικά ποθητή ή ξεχωριστή η παρουσία της , ποσά κατά 60 και 70% περισσότερα από έναν άντρα,που κι αυτός αντίστοιχα είναι "έξω" για τους ίδιους σκοπούς! Η τεχνητή ομορφιά, η εξώθηση στα άκρα της επιθυμίας μιας γυναίκας να "κατασκευάσει" το στερεότυπο εμφάνισης που επβάλουν οι μόδιστροι και οι άλλες βιομηχανίες ομορφιάς, δεν έχει κόστος μόνο οικονομικό. Θυματοποιεί μεγάλο ποσοστό γυναικών που ,ή δεν έχει οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθεί και να καταναλώνει τα προϊνοντα της αγοράς για την περιποίηση της ομορφιάς ή δε θέλει συνειδητά να αυτοπαγιδευτεί-εκτεθεί στο "κρεοπωλείο" της σερνικής αγοράς . Ο αθέμιτος και άνισος αυτός ανταγωνισμός προκαλεί ιδιαίτερα αρνητικά συναισθήματα σ΄αυτές τις κατηγορίες γυναικών,που μπορεί να ξεκινούν από κατάθλιψη, απογοήτευση, στρές, περιθωριοποίσηση και να φτάνουν πολλές φορές σε ακραίες καταστάσεις. Παράδειγμα η δυστυχισμένη φοιτήτρια από την Πρέβεζα,που έπαιξε "κορώνα- γράμματα" τη ζωή της, για να συμμορφωθεί με την κοινωνική-αγοραστική απαίτηση συντήρησης του ρόλου-πρότυπου ενός άντρα φαλοκράτη-σεξιστή που οι αγορές τον διδάσκουν και του επιβάλλουν να επιλέγει ως σεξουαλικό σύντροφο συγκεκριμένο τύπο γυναίκας και να απορρίπτει-καταδικάζει εκείνη που αρνείται να υποταχθεί στις απαιτήσεις αυτής της ανήθικης αγοράς. Τελικά,στον πόλεμο αυτό,θύματα ,δυστυχώς, είναι και τα δύο φύλα.
|
Τελευταία ανανέωση ( 26.02.13 )
|
|
|